haamuviiva
Nyt olen aivan täpinöissä.. Kuusi pitkää vuotta odotusta ja yritystä. Tein tänään piruuttani testin, kun on toi kierto yleensä sentään säännöllinen ollu. Noh - siihen pahuksen tikkuun tuli jostain sellainen toinenki viiva. Vaaleampi ku se testiviiva, mut kuitenki! En ole koskaan nähny moista!! :-O
Siis miten usein testit on virhellisiä.. Teen aamulla toisen, ja vielä varmaan kolmannenkin. Mut nyt en saa unta! Voisko tää olla totta!?!
Lääkärit kun ei ole mulle kummia luvannut, mut voisko ihmeitä tapahtua?!?!?!
Kommentit (5)
Toivottavasti plussasi vahvistuu.
Mä testasin viime viikon torstaina haamun, sunnuntain testasin uudestaan ja tuloksena oli vahva plussa. Maanantaina pääsin labraan verikokeisiin ja kyllä sitä raskaana ollaan. Ens viikolla olis ultra. Kyllä niitä ihmeitä vaan tapahtuu, mulla epäsäännöllinen hierto koska munarakkulat ei aina kehity eivätkä irtoa........... takana 3 x IUI, IVF punktio seurauksena vaikea hyperi ja tuoresiirtoo ei tehty, 1 x PAS ja toiseen odottelin kuukautisia alkavaks, mutta luomuplussa pätkähti.
Toivon onnea sinulle!!!
Oon tehny jo kolme testiä, ja kaikki kertoo samaa.. Ostin vielä neljännen testin, ja maanantaina varaan ajan, että saavat viralliset tahot tämän mulle varmistaa..
Oon aivan pöllämystynyt!
meille kävi myös nuin. Eli meille on tehty 4xIUI ja kesäkuussa 2005 1. IVF -> kaikista negaa. Ekassa IVF:ssä oli jopa merkkejä huonosta jakaantumisesta. Nyt siis tällä viikolla piti alkaa 2.IVF ja niin vain luonto yllätti!!
Onnittelut teitille kaikille plussasta!!! :)
Endo tukki aikanaan munatorveni, PAS-poika on nyt reilun vuoden.
Imetyksen jälkeen ekat menkat tuli, toisia ei kuulunutkaan, ja nyt olen raskaana rv 6-7 :) Näin se luonto tosiaan joskus yllättää!
Onnea raskauteen,
Itta
Yli viisi vuotta yritettiin: IUI ei auta, IVF ei auta... ICSI vihdoin antoi meille kauan kaivatun esikoisen. Sitten muutama yritys pakastetuilla alkioilla, joista yksi keskenmeno. Nyt olimme sitten vaan oikeastaan odottelemassa sopivaa aikaa mennä uudestaan hoitoihin... ja pitkäksi venyneen kierron vuoksi myös testasin ajatuksella " no mikäs NYT on vialla" ... ja plussa tuli! Ensin heikko ja muutaman päivän päästä uusitussa testissä vahvempi. Sekä neuvolassa että gynellä olivat sitä mieltä, ettei voi olla enää haamuja marraskuun keskenmenosta, varsinkin kun jälkimmäinen viiva oli vahvempi kuin eka. Onnittelivat vain kovasti ja sanoivat, että joskus näitä tapahtuu... ja ultraan pääsen ensi viikolla varmistamaan että viiva tosiaan merkitsisi hyvää alkua.
Pidän käsiä ristissä myös sinulle.