Aikas monta lasta mahtuu yhteen huoneeseen... Etuovi 534207
Ja me kun on pähkäilty, ettei oikein mahduta neliöön kahden lapsen kanssa... ;)
Kommentit (10)
Jos niillä on kolmoset ja yksi parivuotias... ;D
Oli muuten aika valkoista ollakseen lapsiperheen asunto!
Meilläkin on paljon valkoista, enkä ymmärrä miksi ei voisi olla. Samalla tavalla valkoisestakin saa pyyhittyä liat pois kuin muistakin väreistä.
Meillä oli muuten toinen sänky alakerrassa vauvaa varten, että pystyi nukuttamaan lapsen päiväunille, kun siivosi tai katsoi isompien perään. Tosi kätevää. Mikä tuo ihana ruokapöytä muuten on?
WAU... kunpa itsekkin jaksaisi "valkaista" huushollinsa.
ja kai ne lapset itse ainakin on ihna onnellisena mahtuneet ennenvnhaankin yhteen tilaan asumaan.
meilläkin oli alakerrassa erikseen pikkuvauvalle nukkumapaikka päivisin.
itse en uskaltaisi noin valkoista lapsiperheen kodista tehdä, toisaalta olen sellainen persoona että kaipaan myös väriäkin ympärille.
pisti silmään vain että miksi niillä on ulko-seinävalo rappusissa...
Ostaisin mieluummin vaikka kerrostalosta asunnon, tuolla hinnalla saa jo ison kattoterassiasunnon.
Meillä oli kerrostalokolmiossa viis lasta ja porukat ja hienosti mahduttiin olemaan. :)
Luulisi että jos ihmisillä on varaa tuollaiseen taloon, olisi sitten varaa joihinkin muihin kuin Ikean huonekaluihinkin!! Ei mulla mitään Ikeaa vastaan muuten ole, mutta rajansa kaikella.
Mulle tuli mieleen, että perheessä on kaksoset ja yksi isompi.
Ehkä vauvoila ollut kahdet pinnasängyt molemmille molemmissa kerroksissa, jotta päiväunille pääsee alhaallakin ja äiti voi vahtia/touhuta isomman kanssa, laittaa ruokaa. Tai toinen ollut koliikkivauvaja tarvittu siksi tilaa nukkua eripuolilla taloa. Meille kun syntyi kolmas, niin käytännön syistä vauvansänky oli sekä ala- että yläkerrassa.
Ja miksikö lastenhuoneessa kolme pinnasänkyä? Ehkä yksi niistä oli vielä vähän aikaa sitten vanhempien makuuhuoneessa "varasänkynä" ja siirretty kuvausta varten pois sieltä? Näyttää kivemmalta :)
Aivan mielettömän valoisa siis, kun raaskiskin laittaa tollaseks oman kodin, mut lapset sotkee:( Hirveän hintanen kylläkin uo talo. Meillä on neliöitä 100 enemmän, ja talo maksoi reilusti alle 200 tuhatta...hirvittää helsingin hinnat.
oli 4-henkisen perheen 380 neliön talo 4 kylpyhuonetta yms. Minä en tuollaisena ilmastotuhoilaisena kyllä kehtaisi lehteen mennä.
Tuossa ap:n laittamassa talossa on muuten ihan hirveä sisustus, niin hailakka ja vaalea.