Arvatkaapas mitä löysin taaperon suusta?!?
Isin korvatulpat! Aloin katella vähän perään, kun oli niin hiljainen. Näin, että mutustaa jotain ja menin kattomaan suuhun. Ja korvatulpathan ne sieltä löytyi. Poika sanoi NAM! YÖK korvatöfnäset tulpat!!!
Kommentit (25)
Meidänkin lapsi sai eka kokemukset karkeista, kun isäntä oli unohtanut ison karkkilaatikon sohvalle. Unenpöprässä aamulla en huomannut sitä ollenkaan. Ihmettelin vaan kun olohuoneessa oli yhtäkkiä ihan hiljaista. Lapsi oli saanut rasian auki ja imeskeli niitä karamellejä(oikein ISOJA ja sitkeitä viinikumikarkkeja) ja maiskutteli mairean näköisenä vaan. Onneksi ei ollut tukehtumassa niihin.
ja takuuvarmana saa hirveän huudon aikaiseksi lapselle kun menee pois ottamaan
kokemusta on tikkarista jonka löysi 1,5 vuotiaana jostain
myös sisu hornat on maistuneet (koko suu täynnä) ne kyllä antoi kiltisti takaisin, taisivat olla pahoja
2v poika sai kerran lasin rikki kun jois siitä (ilmeisesti puri sitä niin kovaa että meni rikki)
onneksi ei käynyt mitenkään
on kyllä täysin totta tuo kurkkujuttu
emme omista mitään seksileluja ja mies halusi sen sinne työntää
(toivon vain että menin leikkaamaan kurkkua siitä päästä joka ei ollut reiässäni)
Jos on urbaanilegenda niin hyvä niin koska en tod halua olla ainut joka on noin tehnyt
(en ole kehdannut kenellekkään siitä kertoa koska on mielestäni niin kamala juttu) hyvä jos jollekkin muullekkin on niin käynyt
ja empä ymmärrä että miksi sen menin sinne jääkaappiin edes laittamaankaan
vipattaa, on se takuuvarma merkki siitä, että suussa on jotain kiellettyä.
Minun kohta 2-vuotias ei ole oikeastaan koskaan syönyt mitään todella vaarallista tms. Ainoastaan se kengänpohjista talviaikaan sisälle kulkeutuvat kivet maistuu meidän likalle ja niitä edelleenkin laittaa löytäessään suuhun. Minä avaan suun aina väkisin, jos ei itse suostu avaamaan (avaa kiltisti toki silloin kun suussa ei ole mitään kiellettyä).