Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalaisten vanhemmat:

Vierailija
26.01.2006 |

Kuinka monta tuntia lapsenne on yksin arkisin? Mitä lapsi tekee yksin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään sitten askartelee, piirtelee, katsoo lasten elokuvia, tekee yllätyksiä (kattaa pöydän ja tekee " salaattia" )

Vierailija
2/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei olisi aikuista niin lapsemme olisi varmasti iltapäiväkerhossa tai menisi viereiseen leikkipuistoon koulun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksin meilläkään poika, joskus satunnaisesti puoli tuntia yksin jos ei halua lähteä kauppaan mukaan.

Pojan luokkaveri on meillä harva se päivä, on yksin aina iltakuuteen saakka :(

Mitä lie vanhempien päässä liikkuu? Koulussa kun olisi ip-kerhokin jonne mahtuisi.

Vierailija
4/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä ole yksin kotona. Joskus sattuu niin, että emme ehdi ostosreissulta kotiin ennen tyttöä, ja silloin hän on max. puoli tuntia yksin. Syö ja tekee läksyt tuolloin ja jos aikaa jää niin piirtelee tmv. Tai soittaa ja kysyy missä ollaan ja että saako mennä kaverille.

Vierailija
5/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin max 2 h ja iltapäivisin 2-4 h. Olen pettynyt kaupunkimme toimiin, ettei kerhoon mahtunut. Onneksi kova ulkoilemaan, eli on läksyjen ja välipalan jälkeen paljon ulkona, joskus pelailee sisällä. olisin kyllä mieluummin iltikseen laittanut, ettei tarvi yksin olla. Itse olen kuitenkin töissä vain 8.30-15.30, mutta pitkät ajat poika joutuu olemaan yksin.

terkuin kolmen yh-äiti

Vierailija
6/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluaa jäädä kotiin, kun me muut mennään kauppaan tai minä haen pikkusisaruksia kerhosta tms.

Vierailija
7/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lähden töihin aamulla jo seiskalta ja kotiin tulen viiden maissa. Kertyyhän siinä tunteja, jos ekaluokkalaisen koulu loppuu jo esim puolilta päivin...

Vierailija
8/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni on kotona lähes aina. Mitä nyt pari pv viikossa opiskelee ja jos mulla tuolloin työvuoro, otetaan kotiin hoitaja.

Vierailija
9/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla reilun tunnin yksin kotona. Koulun jälkeen on iltissä pari tuntia ja sitten vaihtelevasti keskimäärin varmaan puoli tuntia yksin kotona. Joskus poikkeustapauksissa ollut parikin tuntia kotona ja pärjää ihan hyvin.

Aamulla syö ja katselee telkkarista lastenohjelmat ja lähtee kouluun. Iltapäivällä tekee läksyt ja jos aikaa jää lukee, askartelee, leikkii yms. Nauttii, kun saa olla yksin, sillä iltapäiväkerhossakin on melkoinen vipinä. Puhelimella saa aina vanhemmat kiinni.

Vierailija
10/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin yksin kotona. Jos on, niin pelaa tietsikalla

Vierailija
11/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min - tunnin. Iltapäivisin ei yhtään tai max tunnin. Kerromme aina, milloin on yksin ja mietimme tekemistä, jos tuntuu ongelmalliselta. Yleensä pärjää ja viihtyy lukemisen ja piirtämisen parissa. Tällä viikolla ensimmäisen kerran myös heräsi yksin ja hoiti itsensä kokonaan kouluun. Meni ihan mainiosti. Saa vanhemmat tarvittaessa aina puhelimella kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä