Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihanaa kun oma isä ja äiti rakastaa niin paljon lapsiani! :)

Vierailija
24.06.2008 |

Isäni soittaa esikoiselleni melkein päivittäin, puhelu loppuu aina tytön ja vaarin omaan juttuun "I love you, pusi kääk!". Äitini soittaa myös usein lapsillemme, lähettää pieniä paketteja ja käsinkirjoitettuja kirjeitä. Kun käyvät meillä, haluavat lapset aina viereensä nukkumaan, haluavat hemmotella (vievät kahvilaan jäätelölle tms) jne.

Äitini ja isäni eivät ikinä arvostele minua tai miestäni mitä lapsiin tulee. Kannustavat ja tukevat. Isäni soitti juuri eräs ilta myöhään ja halusi kiittää miten hienosti olemme kasvattaneet lapset. He ovat juuri sellaisia ylikaiken rakastavia isovanhempia, jotka puhtaasti vain palvovat lapsenlapsiaan ja maata heidän allaan. Kun liikumme yhdessä, he ovat pakahtua ylpeydestä.

Olen iloinen, onnellinen ja ylpeä vanhemmistani ja siitä että lapsillani on niin upeat isovanhemmat.

Vaikka he asuvatkin tuhannen kilometrin päässä ja näemme todella harvoin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaita ovat lapsosemme!! Kyllä se sydäntä lämmittää, kun vierailun jälkeen saan kortin tai soiton, miten hyvin olemme ihanat lapsemme kasvattaneet yms. :) Hyvää kesää kaikille!!

Vierailija
2/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on molemmat isovanhemmat puolen tunnin matkan päässä, eivätkä koskaan pyydä lapsia kylään :(. Sitä kyllä haluavat, että käydään kaikki kylässä, mutta niin, että lapset olisi heillä yksin, tai he meillä lapsia katsomassa, niin ei sovi. On niiiin vaikeaa, ja sitä on silloin selkä niiiin kipeänä, ja kun se on niiiin raskasta.... *huoh* :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen saanut kehuja siitä, että olen "kasvattanut" näin ihanat lapset. Tämä palsta auttaa ymmärtämään, ettei isovanhempien palvova suhtautuminen ole itsestään selvä asia.

Vierailija
4/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn tähän isovanhempien ylistyskerhoon ja olen onnellinen siitä! Muistammehan myös ilmaista sen heille itselleen :)

Vierailija
5/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isovanhemmat eivät halua viettää aikaansa lastemme kanssa koskaan. Eivät ole varmasti koskaan heille soittaneet, vaikka esikoinenkin jo yli 15v. Koskaan eivät osta heille mitään. Haukkuvat vain lapsilleni minua ja lapsiani minulle. Meillä on fiksut ja kivat lapset, mutta isovanhempien mielestä he ovat varmasti maailman kamalimmat ja oudoimmat lapset.

Vierailija
6/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani eivät näe mitään puutteita lapsissani vaan kaikki negatiivinenkin on aina positiivista. Jos esim lapseni ravintolassa istuu kuin tatti, rauhallisesti ja hiljaa, äitini kommentoi miten upeasti hänet on kasvatettu ja miten ihanan rauhallinen ja tasapainoinen hän on.

Jos taas lapseni höpöttää kovaan ääneen, pyörii paikallaan ja heiluttelee jalkojaan, äidistä on ihanaa "kun meillä lapset saa olla lapsia" ja kun "xxxx on aina niin oma itsensä". Oli miten oli, on aina ylpeä.

'

Toisaalta haluaa lasteni kunnioittavan minua ja miestäni. Puhuu usein lapsille puhelimessa, että sinulla on niiin hyvä äiti ja että äiti pitää sinusta hyvää huolta, muista olla kiltti äidille jne.

Olisihan se ihanaa jos asuisivat lähellä. Mutta toisaalta ovat hyvä esimerkki siitä, että läheisen suhteen lapsenlapsiin voi muodostaa vaikkei naapurissa asuisikaan. Lapset muistavat mummia ja vaaria joka ilta rukouksessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä