Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä tullut tekstaria takaisin :(

Vierailija
26.01.2006 |

Eräs ystävä, jonka kanssa vietin ennen paljon aikaani, katosi täysin kun kerroin olevani raskaana. Kun vauva syntyi, hän onnitteli lyhyesti, mutta muuten ei ole pitänyt mitään yhteyttä. Lähetin eilen tekstiviestin, jossa kyselin kuulumisia ja kerroin, että olisi mukava nähdä - ei ole tullut vastausta.

Osaako joku selittää tämän? Itse kun en ymmärrä. Olen ihan sama ihminen, samankokoinen, samannäköinen ja samoilla ajatuksilla varustettu kuin ennenkin. Nyt kuitenkin myös äiti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttäkään.. Olimme hyviä ystäviä kunnes julkistin raskauteni.. Ei voi mitään, eipä nyt paljoa haittaakaan.

Vierailija
2/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei itse vielä halua lapsia, ennenkuin sopiva mies on löytynyt.

ap

Vierailija
4/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista ystävyyttä olla kun äitiyteen kaatui, joten turha sitä surra =)

Vierailija
5/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin järjettömältä. Miksi olisi ystävälle kateellinen siitä, että perustaa perheen...

ap

Vierailija
6/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin eri elämäntilanne

Vierailija
7/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla oli lapsettomuus, ystäväni oli yrittänyt vauvaa monta vuotta, ja vaikka tavallaan olikin onnellinen puolestani niin asia tuntui liian kipeältä. Nyt " vauva" on jo 1,5v, ja ystävän olen saanut takaisin :) Lähetin vaan sitkeesti viestejä, yhden meilinkin jossa sanoin että ikävöin häntä todella. Yhtenä päivänä sitten soitti muina miehinä ja kysyin että tartteeko tuoda maitoa jos tulis kahville... :)

Vierailija
8/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jännittävää elää ystävän odotuksessa mukana, kun itsellä oli kauhea vauvakuume.

Ap, toivottavasti tilanne selviää! Ikävää kyllä, jos katkeruus tms on tuollaiseen..

Vierailija
9/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaiset tavat teillä on kommunikaation suhteen olleet, mutta yritän silti. Saattaa olla, että ystävälläsi on kovasti muuta elämässään juuri nyt, ja tekstarisi on jäänyt taka-alalle. Itselläni ainakin tuppaa sähköposteihin ja testareihin vastaaminen unohtua, jos en tee sitä heti viestin saatuani / luettuani. Jos piippaus tuli huonolla hetkellä, oli häslinkiä ja homma jäi.

Nää on näitä epäsynkronisen viestinnän haittoja. Soita sille.

Vierailija
10/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulle siksi kateellinen koska sinulla on mies ja lapsi sen miehen kanssa jota rakastat.

Aika älyttömältähän se kuulostaa mutta semmosiakin ihmisiä on..

T. 4

Vierailija
11/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä viestejä/meilejä? Olisi kiva ainakin saada syy siihen, miksi ystäväni ei enää halua tavata...

ap

Vierailija
12/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannu tosi kivan miehen. Ystäväni ensim. kommentti siihen oli,et : Vittu,jos sä tuut raskaax,mä tapan sut !!! No,pikku hiljaa yhteydenpito hänen puoleltaan väheni ja väheni ja väheni - sitten loppui kokonaan... Menin kihloihin,menin naimisiin,tulin raskaaksi,saimme lapsen,toisenkin. Pari vkoa sitten piruuttani soitin hänelle,et lyököhän luurin korvaa,vai mitä. Hän olikin tosi ilonen soitostani ja tuli heti seur. pvänä käymään ja nyt ollaan taas pidetty yht. ja olen ilonen,et otin yht. häneen. Ystäviähän ei koskaan ole liikaa. En vielä ole ottanut puheeksi tätä " taukoa" ystävyydessämme,mut otan ihan varmasti. Ajattelin vaan sillon kerran,et nyt katon,kauanko menee aikaa,kun hän ottaa minuun yhteyttä,kun aina olin minä se,joka soitti,txt...Ei olis ottanu vieläkään.

Vierailija
13/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ajan kulua ja otan sitten joskus yhteyttä, jos ystäväni mieli olisi muuttunut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi