Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oikein jaksatte elää? Siis te, joiden päiväkoti on perseestä, terveyskeskus on perseestä,

Vierailija
24.06.2008 |

perhepäivähoitaja on perseestä, kirkko on perseestä, anoppi on perseestä, työkaverit on perseestä jne.

Siis te, jotka valitatte koko ajan ihan kaikesta? Eikö elämä olisi vähän helpompaa, jos yrittäisitte joskus nähdä asioissa jotain hyvääkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että on olemassa ihan täysin perustyytymättömiä ihmisiä, joille ei kerta kaikkiaan mikään kelpaa. Vaikka saisi hyvää ja asiallista palvelua, niin aina löydetään jotain valittamista, vaikka sitten että äänensävy ei miellyttänyt. Tällaisten ihmisten kannattaisi katsoa sinne peiliin ja miettiä, että miksi kaikki on perseestä. Voisiko syy kuitenkin löytyä siitä peilikuvasta?

Vierailija
2/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kaikki hankalaa, kun jopa köyhyyden keskellä ei voi ajatellakaan menevänsä esim. julkiselle terveysasemalle vaan jokainen pieni flunssa on tsekattava yksityisellä. Kaikkea kunnan kustantamaa haukutaan; koulut ja päivähoidot on perseestä mutta toisaalta jos yksityinen veloittaa enemmän palveluistaan, sitäkään ei haluta maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuolee ennen eläkeikää siihen vitutuksen aiheuttamaan stressiin! Varma tieto.

Vierailija
4/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaika on yhtä pahuuden ilmentymää. Voi rasitus!

t. positiivinen uskovainen

Vierailija
5/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppumattomassa vitutuksessa! Ja me valittajatha ei perkele kuolla piruuttaankaan vaan eletään teidän riesana! ;)

Vierailija
6/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppumattomassa vitutuksessa! Ja me valittajatha ei perkele kuolla piruuttaankaan vaan eletään teidän riesana! ;)

Itsehän te sen asenteenne kannatte. :)

ap

Vierailija
7/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän te sen asenteenne kannatte. :)

ap

Vierailija
8/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sattuu seisomaan vähän tiellä kun rouvan pitäisi ottaa kaupan hyllyltä joku tavara mutta jumalauta ITSE VOI JÄTTÄÄ SEN KÄRRYN VAIKKA KESKELLE KÄYTÄVÄÄ JOS HUVITTAA!

Menkää kärttyisät hoitoon!

Vierailija
9/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärttyisät elää pitkään.

Vierailija
10/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei valittaisi ikinä mistään, palvelut huonontuisivat koko ajan. Esim. kauppa on tyytyväinen, jos annan sinne palautetta jostain asiasta. Mistäs päiväkoti tietäisi, että joku homma on vinksallaan, jos siitä ei joku kerro heille?

Itseäni inhottaa eniten ihmiset, jotka valittavat muille, mutteivät palvelun tuottajalle. Mitä ihmettä se muille valitus auttaa?

Mutta aina pitäisi muistaa myös positiivinen palaute, itse olen sitäkin pyrkinyt antamaan.

Vierailija
11/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt

Vierailija
12/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitähän riittää, naama mytryllä tarjoustalossa kirkuvien lasten kans.

Ja ei siinä mitään jos ite jättää ne kauppakärryt keskelle käytävää (kuten joku edellinen mainitsi) MUTTA auta armias jos ite yrität päästä lastenrattaiden kans meneen jostai välistä niin jo kiroillaan et ku noi mammat jyrää kärryineen :-P

hehe juuri näin mulle sanottiin "mammat jyrää kärryineen" ja mikä hauskinta, en oo niin yhtään mamman näkönen-> nuori, laiha, aika lyhyt, mielestäni suht trendikäs jne.... "mamma" :-D *repeilee*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan