Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄÄ IHOTTUMAA yläkropassa!! raskausviikkoja 24+

Vierailija
26.01.2006 |

Piti tulla tänne kyselemään, että kuinka teillä on hoidettu raskausihottumaa? Sitä epäilisin tämän olevan. Mulla on jo pari kuukautta kainalot kutisseet ja kävin siitä su. lääkärissä. Silloin kutiavia kohtia oli jo tullut naamaan ja rintoihinkin. Lääkäri arveli niiden johtuvan pakkasesta, passitti kuitenkin verikokeisiin, jotka oli ok.

Noh,määräsi sitten paria eri voidetta joita pitäisi pari viikkoa käyttää..Eilen illalla huomasin rintojen alapuolella aivan kaameesti sellaista maitoruven näköistä punaista ihottumaa (semmoisia läikkiä),on erilaisia, kuin ne kuivat kohdat naamassa, tämä ihottuma ei pahemmin kutia. Nyt aamulla huomasin muutaman pienen läikän tulleen myös alushousujen reunakohdille. Liekö sitten hikoilulla osuutta asiaan..??

Tämä ihottuma on vaan ihan eri näköistä, kuin se mistä kävin lääkärillä..mutta neuvolasta äsken neuvoivat käyttämäään nyt ne pari viikkoa niitä rasvoja. Kaippa se perusrasva ja lievä kortisonivoide sitten auttaa...toivottavasti.

No, onneksi ne verikokeet oli kunnossa, eli ei pitäisi ilmeisesti olla mitään vaarallista kropassa. Mutta aivan hirveän näköistä!

Kokemuksia!!!????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näet atooppinen.

tänä talvena sitä ei ole juuri tullut sillä vaihdoin pesuainemerkkiä, taisin olla sille allerginen.

se voi olla ja on todennäköisesti allergiaa.

käy suihkussa joka päivä ja pese itsesi huolellisesti, se ainakin helpottaa.

Vierailija
2/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla ihottuma johtui herkistymisestä. Herkistymisen aiheutti metallinen vyönsolki, joka juuri ja juuri pääsi koskettamaan paljasta ihoa. Kun aiheuttaja poistui, poistui ihottuma (ja kutina) muutamassa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hassulta, kun sillähän on ihan päinvastainen tarkoitus kuin rasvalla?? Mutta onhan tuo ihottumakin erilaista..

Mä luulen,että osasyynä on tää mun jatkuva huoli, että MITÄ HITTOA se ihottuma on! ;) Mulla kun ei koskaan ole ollut mitään ihottumaa enkä ole ollut millekään allerginen.

Kai se täytyy uskoa, että raskaus+talvi+stressi+uimahalli jne..aiheuttaa tämän.

ap =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä