Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Valkeapää saa vauvan!

Vierailija
26.01.2006 |

Onnea! Taru on 36-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Raskaus ei ole sairaus eikä vie työkykyä, niin kuin moni luulee. Maha on vain suurempi kuin normaalisti, nyt 36-vuotias Taru summaa Seuralle."

Ei raskaus toki mikään sairaus ole, mutta siihen liittyvät terveydelliset seikat voivat toki viedä työkyvyn - ainakin hetkeksi! Eipä tainnut nainen ajatella niitä, jotka joutuvat tiputukseen sairaalaan tai saavat raskausmyrkytyksen tai supistelua on varhaisessa vaiheessa...

Joskus nuo superodottajat voisivat pitää suunsa kiinni ainakin julkisuudessa!

Vierailija
2/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatkohan toisten kommenteista turhan paljon itseesi? Mä oon samaa mieltä Tarun kanssa.. Se on sitten asia erikseen, jos niitä vaivoja tulee..

Nimim. 3 erilaista raskautta takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kaksi erittäin vaikeata raskautta takana, itkua ja hammastenkiristystä. Palkaksi tosin sain erittäin kilttejä vauvoja, superhyviä nukkumaan muunmuassa.

En voi uskoa että kukaan olisi huvikseen sairaslomalla kun se ei tosiaan ole mitään herkkua!

Vierailija
4/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaikka muille jakaa siinä raskaudessa.

Vierailija:

" Raskaus ei ole sairaus eikä vie työkykyä, niin kuin moni luulee. Maha on vain suurempi kuin normaalisti, nyt 36-vuotias Taru summaa Seuralle."

Ei raskaus toki mikään sairaus ole, mutta siihen liittyvät terveydelliset seikat voivat toki viedä työkyvyn - ainakin hetkeksi! Eipä tainnut nainen ajatella niitä, jotka joutuvat tiputukseen sairaalaan tai saavat raskausmyrkytyksen tai supistelua on varhaisessa vaiheessa...

Joskus nuo superodottajat voisivat pitää suunsa kiinni ainakin julkisuudessa!

Vierailija
5/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet hänen kuvittelevan kaikkien miesten pitävän häntä seksikkäänä?

Ja lukekaapas pari 7 päivän juttua ... ensin hehkuttavat että neljän vuoden seurustelu tuottaa tulosta tai jotain sinnepäin ja sitten taas että seurusteleekin Micken kanssa ken on pari vuotta sitte eronnut... Hih...

Taru itse ei ole antanut haastattelua tällekään lehdelle, joten kirjoittavat mitä milloinkin itse huvittaa... Lehdet hakevat sensaatiota ja vääristelevät sanomisia.

Kyllä itsekin elelin normaalia elämää raskaana ollessani, se ei todellakaan ole sairaus vaikka alkupahoinvoinnin aikaan tuntuikin siltä :))

Onnea Tarulle ja Kaikille odottajille !

Vierailija
6/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän ja jotenkin tekopirteän oloinen eukko. En voi ymmärtää minäkään Tarun hehkuttamaa seksikkyyttään. Kenekään miespuolisen en oo kuullu Tarua hehkuttavan. Tosin olen kuullut monenkin sanovan Tarua ärsyttäväksi.

Onnea kumminkin odotukseen!

Vierailija
7/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voi sietää koko akkaa. Ärsyttävän pirteä ja jotenkin ollakseen. Luulee että kaikki miehet pitää sitä seksikkäänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän