Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**tammitähtöset loppuviikkoon**

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammitähtösten esittelypino

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!

Oma ja miehen ikä 27/29,

Asuinpaikka Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:

elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

Vierailija
2/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

signorina-iiris:plussa;25.1.06 ja la;3.10.06

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tuli tuo la oikein?s-I?

täällä vielä täti hukassa...

mutta,mutta,kahdella syötöllä meni viime yö!!!

on ihan ihme, yleensähän poika haluaa joka kerta herättyään tissin, siis noin tunnin välein.nyt riitti silittely ja tutin nosto:)

mutta nyt tämä äippä lähtee päikkärihommiin!

hyviä torstaitouhuja kaikille:)

fiikuna ja pikkumies 7kk6pv

Vierailija
4/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiikunalle ihan aluksi:

kuulosti tutulta tuo sun yösyöttötuohu. meillä poika huomenna 1v =) jee! ja touhu oli ihan mahdotonta puolen vuoden jälkeen. ois ollu yöllä koko ajan tissillä, eikä nukkunu millää ilman. no, minähä annoin tissiä ja hyvin jaksoin, kunnes, lähin töihin marraskuun alus ja mies jäi kotii hoitaa pikku-ukkoa. eihän niitä yöherätyksiä jaksanu ja ku poika rupes tottuu jo pulloonki nii alko olla tosi rankkaa,ku piti aina käyä " mamma" lämmittämäs ja muuta,huhhuh! no me vaihettii normimaitoo ja tos joulukuun alus, mää sanoin et nyt riitti yökukkumiset, annoin yhtenä yönä huutaa ja välillä tarjosin vettä...yhen yön huusi ja siitä lähtien on nukkunu ku unelma, yheksältä nukkuu, koko yö menee ku yhen kerran pitää käyä tutti antaa ja yheksältä herätää...ihanaa! et kannattaa kokeilla " unikoulua" =) ja niin, voi olla et sulla tekee vielä tuo imetys osansa siihen,ettei sitä plussaa oo vielä kuulunu. mulla ainaki alko menkatki vasta marraskuun lopus, ku lopetin imetyksen. sit ootettii parit " luomut" ja nyt yritys huippuluokkaa...

S-I: onneksi olkoo!ihanaa! määki nii ootan, et pääsisin testailee, pari viikkoo...kestää kestää...greippimehun voimin =)

kävin eilen ostaa sitä mehua, jospa siitä ois apua. massu on kyllä tuntunut kummalta, tuntuu semmoselta pöhköltä, niiku ois painetta tuolla alhaalla, vähä semmonen niiku ois menkat, muttei kuitenkaa...en tiiä kuvittelenko vai onko tää todellista. eilen ku olin töisä nii pisutti koko ajan ja oli ihan sikakuuma, tuntuu et posket helottaa...voih! oispa näille jutuille jou selitys ;)

jeps, vaa nappula roikkuu lahkees, on hiukka huomionkipee tapaus, pitää lähtä konttaushippasille...

Vierailija
5/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ensin; sylikaupalla onnea Signorina-Iiris plussasta. Ihanaa, että noita plussia hyppii tänne Tammitähtösiinkin!

Alkuviikosta olen kerennyt pinoa hieman silmäileen, huonosti on jäänyt jutut kuitenkin mieleen... Tuo töissä käynti verottaa kummasti tätä palstailua, olisi ihanaa olla aktiivisempi. No, jos olen ensi viikolla kotona työttömänä niin sitten on enemmän aikaa.

Tasapuolisesti kaikille siis pahoittelut nega-testeistä ja/tai kuukautisten alkamisesta. Pää pystyyn ja kohti seuraava ovista. Piinailijoille toivotan pitkää pinnaa.

Fiikuna; toivotaan, että noi yösyötöt vähenee ja se täti löytää teille. Tsemppiä sinne!

Oma napa: Ovis tuli, oli ja meni. Luulen ainakin edelleen tunnistaneeni oviksen alavatsanippailuista ja kirkkaista, venyvistä limoista (sori nää limat). Yrityksenpuutteesta ei meitä voi ainakaan syyttää, joka toinen päivä tuli vällyjen välissä touhuiltua. Tunnustan, että tuli aika aktiivisesti miestä johdatelltua ;-) Nyt siis taas odotetaan... On tääkin ensin tarttee odottaa ovista ja sitten kuukautisia tai toivotummin niiden poisjääntiä.

Iloista loppuviikkoa kaikille!

Piqu

Vierailija
6/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasin koko alkuviikon jutut, nyt vasta kävin lukemassa niitä. Hurjat onnittelut S-I:lle! Ja Fiikunan puolesta tuli suru puseroon, mutta tsemppiä sinulle ja onnea uusiin yrityksiin.

Itselle ei kuulu mitään uutta. Ei olla laisinkaan päästy vielä yrittämään tässä kierrossa, enkä ole nyt asiaa siltä kantilta ajatellutkaan, kun uskon ovikseen olevan vielä ainakin viikon verran aikaa. Meneillään siis kp 10/31-35. Viikonlopun tienoilla pitäis varmaan alkaa isäntää virittelemään...

Vierailija
7/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täälläpä on hiljaista!

vai hämäsikö tuo mun " loppuviikon-pino" kaikkia ja ovat eksyneet muualle?!:)

jossain vaiheessa vaan tuli ehdotuksia siitä jos vähän pilkottaisiin näitä pinoja,kun alkoivat kasvaa niin pitkiksi,alkuviikko,loppuviikko ja viikonloppu...tottelin käskyä;)

täällä hieman pirteämpi fiikuna tänään, kai se siitä...

kokopäivän ollut tätiolo,muttei mitään..kylässäkin piti oikein käydä vessassa kurkkaamassa että onko alkanut tulvia...vaan ei!

oon ihan innoissani: saatiin tänään haettua ne uudet vaunut!!! jee, en malta oottaa huomista että päästään testailemaan:9

toivon vaan että on nyt hyvät kun nuo edellisetkin ostettiin uutena ennen pojan syntymää ja oli KALLIIT, mutta eivät silti palvelleen tarkoitusta, ei sitä oikein voi etukäteen tietää, käytössä vasta selviää...no nämä saavat nyt olla hyvät!!

rual:oikein isot onnittelut pojan yksivuotissynttäreistä!!! teidän vauvasta tulee nyt sitten kertaheitolla taapero!! haikeeta...

ja hyvältä kuullostaa nuo sinun " oireet" ...pidetään peukkuja bd

piqu: hyvä että peitot heiluneet tiheään, toivotaan että tulosta pääsee pian esittelemään ison massun muodossa;)

appelsiinin kuorintaan!

fiikuna,poika ja uudet vaunut;)

Vierailija
8/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonsti onnitteluja S-I tosi hienoa, että ainakin kaksi ehti tammikuun pysäkiltä mukaan. Tässähän kyllä hyvin ehtii vielä lisääkin joten pidetään peukkuja

Fiikunalle reipasta mieltä ja +++säteitä. Vielä se nega plussaksi muuttuu ennemmin tai myöhemmin.

Siten vastauksia noihin kysymyksiin. Miehen kanssa ollaan tunnettu 7 vuotta. Seurusteltu tosin siitä vajaa viisi vuotta, kun meikäläinen on vähän hitaasti lämpenevää sorttia. Piti esittää vaikeasti tavoiteltavaa ;) Naimisiin mentiin viime kesänä. Matkan varrella meilläkin on ollut ongelmaa jos jonkun näköstä mutta jotenkin on kuitenkin selvitty. Välillä asuttiin erilläänkin pari kuukautta ja mietittiin maailmanmenoa. Nyt kuitenkin asiat hyvin ja toivottavasti myös jatkossa. Mies ei kyllä oikein suostu kuumeilemaan mun kanssa. Ihan mukana on yrityksessä kuitenkin muttei suostu maalailemaan taivaan rantoja kanssani. Toteaa vaan järkevästi, että odotetaan nyt ensin, että saadaan se asukki sinne mahaa ja mietitään sitten. Tylsää...tällä mä nyt aina ehtiessäni hölötän teille.

Meillä alkaa viikonpäästä jännät ajat, vaikka olenkin melko varma ettei vielä saada sitä plussaa haaviin. Kuitenkin sitä yllättää itsensä miettimästä koska testaa jos ei tätiä näy ja tunnustelee omaa oloaan. Aamuisin mulla on aika usein kuvottova olo. Tosin niin oli vielä ehkäisyn aikanakin. Nyt vaan huomaa miettivänsä jospa sittenkin...

Kiva kun on mukavat kannustus joukot täällä.

zen

Vierailija
9/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna: Toivottavasti täti teille pian löytäs. Mä muistelin lukeneeni jostain että nimenomaan nuo yösyötöt olis niitä jotka vaikuttaa tuohon imetyksen ehkäsevään vaikutukseen. Onnea uusille vaunuille ! Mitkäs teidän edelliset oli ?

S-I: Onnittelut plussasta ! Koittakaahan Elainen kanssa vetää meitä muitakin sinne plussajunaan !

Piqu: Juu viimeviikolla minäkin ennätin miltei joka päivä tänne kun olin sairaan lapsen kanssa kotona - nyt hyvä kun ennättää edes lukemaan tänne. Samaa ihmettelin onko nyt jo loppuviikko ? Hyvä kun ovis tuli hyödynnettyä :-) Toivottavasti myös tärppää !

Meillä mies ei taida ihmeemmin kuumeilla - yhdessä vaan päätettiin että nyt saa vauva tulla jos on tullakseen. Tosiaan yhdessä ollaan oltu kohta seitsemän vuotta. Siitä kihloissa yli kuusivuotta ja naimisissakin jo viisi vuotta. Oltiin vähän nopeita :-) Tunnettu toisemme ollaan yli kymmenen vuotta.

Täällä kans ovis tuli ja meni. Luulin jo että ei mulla muita ovis merkkejä ole muuta kun nuo " limat" mutta niinpäs onkin nippailut alavatsaa koko alkuviikon. Edellisessä kierrossa en moista muista. Samalla lailla nippaili kierukan kanssa kierron puolivälissä. Ennen ja jälkeen synnytyksen ei ole ennen moisia tuntemuksia ollu. Vai jothuskohan se siitä että niihin ei ole aikasemmin niin kiinnittänyt huomiota :-) Saas nähdä nyt sitten kuinka tässä kierrossa käy.

T:Hyrre

Vierailija
10/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein varmaan enkat (omalta osaltani) kun pääsin tänään kirjottelemaan tänne vasta nyt! Innostus ei ole hiipumassa, vaan luentoja oli klo 8.30 alkaen pienellä tauolla iltakuuteen saakka. Ja nyt väsyttää! Meillä alkaakin jo tytsyn kanssa viikonloppu kun pidetään perjantait vapaana. Huomenna saa köllötellä aamulla sängyssä ihan rauhassa, ei kiirettä minnekään. Ihanaa!

Ensinnäkin kiitoksia kaikille onnitteluista! Lämmittävät mieltä kivasti.

Pipu: Toivottavasti nuo terot ja clomit auttavat, että saat menkat säännölliseksi ja pääsette kunnolla yrittämään vauvelia! Tosi hyvä, että selvisi heti yrityksen alkuun, mikä vaivaa ja saitte lääkkeet. Jouduitko muuten käymään yksityisellä?

Nesselia: Tsemppiä teille ekaan yrityskiertoon! Tottakai kuulut meidän porukkaan, vaikka varsinainen aloitus onkin helmikuun puolella. Et sitten katoa minnekään helmikuussa aloittavien pinoon vaan pysyt täällä meidän kanssa :)

Rual: Lupaavalta kuulostaa tuo painontunne vatsalla. Sitä mullakin on ollut viimeisen viikon. Pidetään peukkuja, että plussaa tulee!

Piqu: Hermoja piinailuun! Olen samaa mieltä tuosta odottamisesta, sitä kyllä joutuu tekemään ennen varsinaista odotustakin. Toivottavasti teillä ei tarvi piinailla kuin tämän kerran :)

Fiikuna: Mikä teidän vanhoissa vaunuissa oli vikana? Entä minkä merkkiset oli ja minkä merkkiset on uudet? Meillä ostettiin tytölle Brio Novat ja ihan tyytyväinen olen ollut. Nyt pitää miettiä mahdollista tuplien hankintaa, kun ikäeroa lapsukaisille tulee 2v 2kk. On niin vallaton tuo tyttö, että en usko pysyvän seisomalaudalla. Mutta ehkä asialla ei vielä ole kiire...

zen: Sullakin on piinailu meneillään! Oikein paljon plussaonnea!!! Toivotaan, että oireita tulee ja saat plussaa+++!

Ohris: Onko lämmöt pysyneet ylhäällä? Täällä jännäillään sun puolesta viikonlopun testausta. Iik!

Kaikille vielä yhteisesti ++++plussapölyä++++!

S-I ja Lumikukka rv 4+2

Vierailija
11/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammitähtösten esittelypino

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Lasten iät: poika 6kk

Nimimerkki: elaine80

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Lasten iät:10kk

Nimimerkki: Signorina-Iiris

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Asuinpaikka. Tampere

Nimimerkkini on siis RuuPikkuinen, Heippis kaikille!

Oma ja miehen ikä 27/29,

Asuinpaikka Keski-Uusimaa

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Lasten iät: poika 01/05

PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET:

elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

Vierailija
12/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rual: Ihan hyviä oireita sinulla. Ja Zen10:kin oireilee. Vielä kun vähän jaksatte odotella, niin pääsette testailemaan :) Ja Hyrrekin ilmeisesti jo kovasti odottavalla kannalla kun ovis ohitettu.. Onhan tämä projekti tällaista jatkuvaa odottelua niin kuin Piqukin tuossa totesi. Aika kuluu NIIN hitaasti ovista, testaamista ja mahdollista tätiä odotellessa. No, välillä niinkin päin ¿ nykyisin kun vuodet tuntuvat vilahtavan hirmuvauhdilla ohi -> ehkä siis hyvä että toisinaan päivät vaan m-a-t-e-l-e-e.

Elaine ja S-I: Voi teitä onnellisia :) Juuri katselin laskettuja aikojanne. Eihän siinä ole kuin viikon ero eli pienet pehmoiset kääröt tupsahtavat maailmaan varmaan aika samoihin aikoihin. Tässäkin huomaa ajan hitaan kulun, kun tuntuu että Elainen plussasta on jo tooosi pitkä aika ja S-I plussasi vasta äsken. Kuitenkin plussien välissä ei ole kuin 10 päivää. Odottavan ja odottamista odottavan aika on siis pitkä. Voikaahan paksusti :)

Fiikuna: Muutkin ovat kyselleet niistä vaunuista.. eli kerropa enemmän minkälaiset ne vanhat vaunut on ja miksi huonot. Jos vaikka tulee vuoden sisällä tarvetta moiselle kapistukselle, niin kaikki informaatio tervetullutta ;) Kun ei olla aikaisemmin vaunuostoksilla oltu..

Minean kanssa mennään vähän samaan tahtiin, minä vaan 3 päivää jäljessä (kp7/30-35). Maksimaalisen hedelmällisyyden saavuttamiseksi pitäis varmaan vähän normalisoida tätä unirytmiä, eikä aina kukkua puoleen yöhön vauva-sivuilla ;) Ei vaan nukuta, kun on tullut tällä viikolla otettua joka päivä kunnon päiväunet töiden jälkeen.

Leje

Vierailija
13/15 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva että keskustelua käydään vilkkaasti! Mä kerroin viimeksi noista oireistani ja luulenpa niiden johtuneen siitä että olen nyt flunssan kourissa. Se varmaan selittänee ainakin sen palelun ja väsyttämisen. Illalla tuli jonkinnäköistä vuotoa, olisko menkat tulossa vai mikähän?

Nyt takaisin nukkumaan flunssaa pois!

Vierailija
14/15 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan toimiiko niinkuin ajattelin...

[color=deeppink][size=6]♥[/size][/color][color=purple][side=3][b]Tämmitähtöset![/b][/size][/color][color=deeppink][size=6]♥[/size][/color]

[color=violet]TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT: [/color]

[color=violetred]Nimimerkki: Kumppani/

Lasten iät: poika 6kk[/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color][color=deeppink]Nimimerkki: elaine80

Lasten iät: esikoinen toiveissa[/color]

[color=violetred]Nimimerkki: P76

Lasten iät:10kk[/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color][color=deeppink]Nimimerkki: Signorina-Iiris

Lasten iät: tyttö 08/04 [/color]

[color=violetred]Nimimerkki: Neitinokkonen82

Asuinpaikka. Tampere

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: poika 01/05[/color]

[color=purple][size=3][b]+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++[/b][/size][/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color][color=deeppink]elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006 [/color]

[color=red][size=4]♥[/size][/color][color=deeppink]Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006 [/color]

Vierailija
15/15 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipä muutama välilyönti! Jospa luovuttaisin...