Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta, joka ei voi sietää puolisonsa lasta?

Vierailija
26.01.2006 |

Siis jumavita, nyt ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä ja oikeesti tunnen syvää inhotusta puolisoni lasta kohtaan! Siis pelkkä habitus, puhumattakaan siitä karmeesta narisevasta äänestä, ärsyttää mua ihan helvetisti! Alussa tää etälapsi kiusasi mun nuorempaa lastani, puolisoni uhkaili katkaisevansa välit muhun jos hänen kakaransa ei miellytä, etälapsen molemmat vanhemmat kuvitteli mua kokoaikaiseksi lastenvahdiksi etc. Nämä ongelmat on ratkottu, mutta mikään mahti maailmassa ei saa mua pitämään, ei edes sietämään tota inhottavaa sammakonnaamaista, naukuvaäänistä kusipääkakaraa! ihaan sitä! Välillä pelkään ihan oikeesti, että teen sille jotain...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala myöntää. Miehen 7 (kohta 8-vuotias) ylihemmoteltu ääliökakara saa mun sapen kiehumaan oikein huolella! Aargh! Pentu on vielä niin laiska, ja suoraan sanottuna tyhmä, että sitten ihmettelee kun sitä kiusataan. mieletön mammanpoika joka itkee joka asiasta, jos vaikka pitää nukkua pimeässä niinkuin meillä muutkin lapset. Siiten itkee äiti äiti, ja tahalleen sitä itkua yrittää. Välillä sen huomaa mieskin sen esityksen ja ärähtää. Vähänkin kun käskee, heti itku " äiti äiti" , tuohon onneksi mies on sanonut että tuo tekoitku ei auta ja aina jos on meillä ja mies töissä niin mun sana pätee myös poikaan. Ärsyttävä tapaus sanon vaan. Kyllä mies on jotain tajunnut koska aiemmin otin mielelläni meille pojan joka viikonloppu, nyt väkisin joka toinen, mielellään vaan kerran kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme