Kuukautiset raskausaikana
Hei!
Kysymys kuuluu:
Onko ketään, jolla omakohtaista kokemusta raskausaikana tulleista kuukautisista, jotka EIVÄT ole johtaneet kuitenkaan keskenmenoon???
Jos raskausajan kuukautiset ollut, niin millaisena ne on ilmentyneet?
Kartokaa kokemuksia, jos niitä on, koska se helpottaisi olotilaani,...
Tintti rv5+5 ja kuukautiset käynnissä,.. :/
Kommentit (7)
Oli lohduttavaa kuulla, että tällainenkin on siis mahdollista, että vaikka on raskaana, nin kuukautiset voivat tulla aivan normaalisti. Harvinaisempaa tietysti, mutta mahdollista.
Ensi maanantaina ultrassa näen, mikä on lopputulos,...
Kauheeta odottaa sinne asti,..
Tintti rv5+6 (?)
Minulla oli kuukautiset esikoista odottaessa viikolla 7. Vuoto oli aika runsasta ja todella tummaa/rusehtavaa. Vuoto kesti kaikkiaan ehkä 4 tuntia ja sen jälkeen tuli vain tiputtelua. Kuukautiset tulivat siis vain sen kerran ja koko raskaus meni hyvin. Esikoinen on nyt vuoden.
Ystävälläni tuli aivan normaalit kuukautiset 6 kuukautta. Tosin sinä aikana hän ei edes tiennyt olevansa raskaana, mutta hänellekin syntyi täysin terve lapsi, eikä mitään ongelmia raskausaikana ollut. Hän sai tietää raskaudestaan viikolla 29...
Willi02 ja kakkonen rv 14+2
viime syksyltä iltasanomien lööpit naisesta joka oli passitettu lääkäristä apteekin kautta kotiin, virtsatietulehduksen vuoksi. vatsa oli ollut kipeä.
nainen oli sitten mennyt vielä myöhemmin lääkäriin ja synnytys oli käynnissä. eikä tämä nainen tiennyt raskaudesta mitään!
kuukautiset olivat tulleet ihan normaalisti, että kyllä näitä merkillisiä tapahtumia on maailma täynnä.
Tekee hyvää kuulla, että toivoa vielä siis on vaikka vuoto jatkuu kohdallani jo kolmatta päivää. Ensi maanantaita odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen ultraan.
Hyvää loppuviikkoa kaikille odottavaisille!
Tintti rv5+6 (jos asukki viel messissä)
Itselläni esikoista odottaessa kahdet kuukautiset tulivat täysin normaaleina ja kolmannet himpun verran normaalia pienemmät (elikäs käytännössä nuo olivat hyvin runsaat ja piiitkät kuten minulla aina on). - Ja sitten ei niitä kuukautisia kuulunutkaan. Muuten kyllä tiesin olevani raskaana, joten ei sinällään haitannut.
Nyt kakkosta odottaessa (päätä rapsuttaen koittaa muistaa) tulivat yhdet kuukautiset vähän niukempina ja lyhyempinä ja sitten tuli vielä kahdet tuhrukuukautiset, jotka kuitenkin ajallisesti kerkesivät valutella piitkäään (jep, tämä ollut edelleen tyylini, eikä sitä yksi synnytys imetyksineen miksikään muuttanut). Ja taas kyllä muuten tiesin olevani raskaana.
Että kyllähän meitä " luonnonoikkuja" löytyy : ).
- Tiina -
että kaikki ollut massussa vauvalla hyvin ja esikoisella tietysti todistetusti koko ajan : ) ja tämän hetkisellä masuvauvalla toistaiseksi (rv16+mitä lie olikaan).
- Tiina -
yhdet kuukautiset, ihan normaalit, en edes epäillyt olevani raskaana.
oli sitten papa-kontrolliin aika ja siinä ultratessa rutiinisti lääkäri kyseli niitä edellisiä kuukautisia, minä hölmistyneenä makaan petillä ja selostan että vastahan nuo oli... juu ja ihan normaalit, vuoto kesti viis tai kuus päivää enkä ollu kipee.
lääkäri siihen sitten että onneksi olkoon, olette raskaana rv6+4.
sen jälkeen ei kuukautisia tullut, ja selvisi syy miksi olin ollut niin väsynyt töissä. pahoinvointia mulla ei ollut eikä tullut.
nyt olen myös raskaana ja kuukautiset jäivät heti pois.