Turvaudun apuunne, tytölle harvinainen nimi etsinnässä
Ristiäiset lähestyy ja nimi on vielä haussa. Etsimme hieman harvinaisempaa nimeä, sukunimi on tavallinen -nen päätteinen. Joten mitään ulkomaalaisviritteistä nimeä emme halua siihen yhdistää, mieheni ei myöskään pidä kaksiosaisista nimistä. Tällä hetkellä mietinnässä on Minea tai Mersia. Onkohan Mersia liian " vaikea" , kun siinä on r ja s? Mitä muita vaihtoehtoja olisi? Tuntuu, että olemme juuttuneet nyt noihin :)
Kommentit (5)
miltäs kuulostaisi:
Miona
Misla
Miila
Milena
Minja
Milana
Miira
Mandi
Mariel
Tianna
Rianna
Mianna
Miana
Pidän r-nimistä ja miksipä nimen pitäisi olla " helppo" ?!
r ja s samassa nimessä on just hyvä!
Pakko vielä ehdottaa nimeä Mimosa...koska olen niin höyrähtänyt tähän nimeen!
Minun mielestäni Minea ei ole enää kovin harvinainen nimi, ja varmaankin yleistyy edelleen, joten siinä mielessä en sitä antaisi. Mersia-nimeä en ole koskaan kuullutkaan, joten lienee todella harvinainen. Mielestäni se ei ole vaikea nimi myöskään.
Alla muutama harvinainen nimi, joihin olen itse törmännyt jossakin elämäni aikana:
Gea
Kua
Rinja
Severiina
Resi
Ia
Ylva
Onnea nimen etsintään!
Saskia
Elea
Vivian
Nadia
Neelia
Melia
Miilia
Selena
Minetta
Mianna
Miranja
Emina
Taisia
Eilia
Ksenia
Mersia ei kuulosta minusta erityisen hankalalta nimeltä, vaikka siinä onkin ns. kovia kirjaimia. Minea taitaa olla nyt aika kovassa nousussa, joten se kannattaa ottaa huomioon jos haluaa harvinaisen nimen. Vähän Mineaa muistuttava olisi minusta Saania, mitä siitä pidätte? Tai entäs nämä:
Meerit
Meeria
Meelia
Maliisa
Meliisa
Maleena
Marleena
Minka
Milona
Maura
Eena
Eelia