Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä vastaan otetaan:

25.01.2006 |

Mitä mieltä masu-asukin nimistä:

Mea Matilda Metsälä

Miro Pekka Ilmari

Tytön nimi voi olla mikä vaan, mutta pojan nimestä tulisi löytyä Pekka taikka Ilmari. Sukunimi on tavallinen, mutta etunimi voisi olla vähän erikoisempi, mutta kuitenkin suomalaiseen suuhun sopiva. Eivät välttämättä tarvitse olla M-alkuisia, mutta ei haittaa...

Kiitos jos viitsi auttaa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että voisin kauheemmin ehdottaa uusia.. Mutta minusta nuo nimet joita kysyit, kuulostavat molemmat kauniilta! Tuo Pekka Ilmari yhdistelmä sopii varmasti monen muunkin nimen perään..

Myrsky Pekka Ilmari

Pyry Pekka Ilmari

Miska Pekka Ilmari

Lassi Pekka Ilmari

glemei

Vierailija
2/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsälä sukunimi vai..? VRK ei tunne yhtään tuon nimistä ja tiedän ko. nimen olevan sukunimi joten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miska, Lassi ja Pyry ovat jo käytössä lähipiirissä.

Vierailija
4/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Matilda on ihana nimi, mutta Mea ei sytytä lainkaan. Miro taas on ihan kiva nimi, vaikkakaan ei nykyään kovin harvinainen. Pekka Ilmari on hyvä yhdistelmä ja kuten jo sanottu, sopii monen nimen perään. Tässä joitakin nimiehdotuksia:

Meri

Minka

Milana

Mette

Maaria

Milo

Niikko

Lenni

Jasu

Jiri

Seeti

Vierailija
5/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirosta en niin välitä. Mutta Ilmari taas ihana nimi! entäs Pekko Ilmari?

Vierailija
6/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan muut nimet ovat kauniita. Miten olisi Matilda tai Marianna ekaksi nimeksi? Jos pitää saada lyhyt nimi, ovat Meeri ja Meri parempia kuin tahdoton ja löysä Mea. (parempia kuin Mea ovat myös Maikki, Marikki, Miina ja Milma) Pojalle ehdotan Matteus tai Myrsky. Miroa parempia ovat myös Manu, Mikko, Mikael ja Matti.

Tässä pari heittoa:

Matilda Usva Orvokki Metsälä

Marianna Milma Matilda Metsälä

Meeri Matilda Metsälä

Matteus Pekka Ilmari Metsälä

Myrsky Pekka Ilmari Metsälä

Manu Pekka Ilmari Metsälä

Vierailija
7/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Ilmari on minun edesmenneen isäni nimi, joka tosin on ollut kuolleena jo 29 vuotta. Pekka Metsäläkin voisi käydä, mutta miehen ed.liiton lapset ovat jo M-kirjaimella alkavia, joten hän kovasti haluasi jatkaa samaan sarjaa. Miehen suvusta löytyy myös Ilmari joten tämän vuoksi Pekka Ilmari kävisi hyvin.

Jonkin minua myös häiritsee tuossa Meassa, vaikkakin olen joskun teininä näin sanonutkin, että lapseni nimeksi tulee Mea Merike, se nykyään kuulostaa joten mömmömäiseltä...Matilda taas olisi miehen vielä elossa oleva mummo, joten sitä ei voi laittaa etunimeksi, vaikkakin on aika huonossa kunnossa ollut jo pari vuotta vuodepotilaana.

Samoin tuo Miro, perheestä löytyy myös Mira ja musta ne menevät helposti sekaisin. Myrsky Metsälä, siinä olisi jo luonnetta, mutta enpä usko miehen sitä hyväksyvän.

Hankalaa miettiä nimeä!!!

Vierailija
8/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milo Metsälä... sitä pitää vähän miettiä...

Vierailija
9/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Meimi Matilda Metsälä on ehkä jotenkin mumiseva yhdistelmä kaikkine M-kirjaimineen...?

10/15 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa Matilda

Melle Matilda

Minttu Matilda

Mo(o)na Matilda

Milla Matilda

Maisa Matilda

Misla Matilda

Meiju Matilda

Maiju Matilda

Mimosa Matilda

Miitta Matilda

Milja Matilda

Minja Matilda

Milka Matilda

Mitja Pekka Ilmari

Markus Pekka Ilmari

Mortti Pekka Ilmari

Miik(k)a Pekka Ilmari

Matias Pekka Ilmari

Mirko Pekka Ilmari

Mitro Pekka Ilmari

Mauri Pekka Ilmari

Masi Pekka Ilmari

Miko Pekka Ilmari

Miiro Pekka Ilmari

Minusta kyllä Miro ja Me(e)akin ovat kivoja ;o)!!

Mutta Miro tosiaan liian lähellä Miraa, jos Mira on sisko, mutta muuten ei haittaa minusta ;o)!!

Vierailija
11/15 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä itse haluaisin vastaavassa tilanteessa nimen alkamaan jollain muulla kuin M-kirjaimella.. Miehen lapsiahan toki ovat kaikki, mutta itse toivoisin, että uudessa suhteessa, minun kanssani, alkaisi sitten uusi sarja eri kirjaimella.. :)

glemei

Vierailija
12/15 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

glemei:

..kyllä itse haluaisin vastaavassa tilanteessa nimen alkamaan jollain muulla kuin M-kirjaimella.. Miehen lapsiahan toki ovat kaikki, mutta itse toivoisin, että uudessa suhteessa, minun kanssani, alkaisi sitten uusi sarja eri kirjaimella.. :)

glemei

Vierailija
13/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan kun Matias on myöskin jo käytössä, Markus olisi myös hieno.

Miehen lapset asuvat meidän kanssa aina joka toinen viikko, joten he ovat hyvin kiinteästi tässä meidän perheessä. Toisaalta tarkoitus ei ole kuin tämä yksi yhteinen, koska muuten menee liikkuminen autolla tosi hankalaksi, tai toisin sanoen pitäisi ostaa tila-auto eikä myöskään talosta löydy enempää makuuhuoneita, ja kun tämä talo on tehty itse tehty meitä varten niin muuttokaan ei tule kysymykseen. Itseäni ei haittaa vaikka lapsen nimi alkaisikin M-kirjaimella, mutta täytyy sen nimen olla myös kivakin. :-). Ja en ole loukkaantunut kommenteista.

Vierailija
14/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sekä Mea, että Miro ovat erittäin hyviä nimiä, lisäksi voisin samaa M-linjaa linjaa olevia ehdottaa eli Minea ja Miska, toiset nimet kävivät niihin nuo samaiset kuin olit jo ajatellutkin.

Vierailija
15/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miska olikin jo lähipiirissä, joten ehdotan sitten nimeä Miikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi