Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko testata nyt illalla? Neuvoja kaipaan.

25.01.2006 |

Elikkäs menkat ovat nyt 10 päivää myöhässä ja mulla on melkoisen vahva tunne että raskaana olen. Pitäisi tietysti testata asia varmuudeksi ja äsken kipaisin apteekkiin. En tiedä miten olen malttanut näin kauan odottaa... :)

Voinko siis testata nyt jo illalla, en enää millään malttaisi odottaa aamuun? En tiedä onko apteekin clearblue kovinkaan hyvä merkki tms. koska esikoisen testautin labrassa. Aikaisempaa kokemusta r-testeistä ei siis ole. Nyt siis iski se jännitys ja mielen malttamattomuus! :)

Mietin vaan, että kun näinkin pitkään on jo kulunut oletetusta menkkojen alkamispäivästä, josko testi näyttäisi luotettavan illallakin. Vai maltanko vain mieleni ja testaan aamulla? Neuvoja kaipaan. :)

Nimim. sormet hipelöivät pakettia.. ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" voit testata mihin vuorokauden aikaan tahansa..." :)

Vierailija
2/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edellisestä pissaamisesta kannattaisi malttaa ootella muutama tunti. Samoin jos oot juonut paljon, kannattaa ehkä oottaa aamuun. Runsas juominen laimentaa virtsan niin, että hormonit ei välttämättä näy. Siksi yleensä suositellaan aamutestaamista, ymmärtääkseni. Itse testasin plussani iltapäivällä. Onnea, ja tulehan sitten kertomaan, kuinka kävi!!

-Aranja, rv 31+0-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin illalla omani joulun alla, kun en aamuun malttanut odottaa! Pissalla en käynyt noin tuntiin ennen testin tekemistä!

Plussaahan se sitten kuitenkin näytti, menkat olivat myöhässä 5 päivää. Viiva ei ollut yhtä vahva kuin se toinen siinä tikussa, mutta selvä plussa kuitenkin!!

Hengessä mukana!!

Mayya

Vierailija
4/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös ollutkin Anmari siinä Pikkukakkosen Posti pinossa? Muistelen niin =)

Itsekin plussasin jo kp 27/29, testinä oli Acon. Mutta tee ihmeessä testi niin pääset jännittämästä.

Kristiina rv 24

Vierailija
5/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat oli kyllä jo siinä vaiheessa toista viikkoa myöhässä...

Testasitko? Miten kävi?

NapNap rv34+1

Vierailija
6/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein testin kun menkat oli myöhässä 1 viikon. yhtä viivaa näytti. seuraavan kun 2 viikkoa ja sitten 3 viikkoa ja näytti plussaa. halvimmalla testillä kun kaikki kuulema samanlaisia. sain neuvola ajan ja sieltä ultraan viikolla 12 missä paljastui että ollaan 3 viikkoa edellä.. outoa. uusi ultraaika vaan... menkat aina ollu säännölliset mutta nyt jotenkin hedelmöityminen tapahtui oudosti.