Montako vaatetta on sopiva laittaa vaatepakettiin huuto.netissä?ev
Kommentit (9)
jos ne sopii yhteen.
Kovin erilaisia ei kannata myydä yhdessä.
Paljonko menisi postikuluja jos 4-6 vaatetta?
Muovikassillinen vaatteita menee 7.10 postimaksulla, mutta suurinpiirtein sen saman maksaa 4-6 vaatteen " pakettikin" . Luettele kaikki vaatteet ilmoituksessa, niin saat paremman hinnan.
sitä haluaako joku ostaa 35 kpl vaatetta...
Riippuu myös siitä missä myyt. Jos iso kaupunki, niin ostaja voi löytyä samalta alueelta -> nouto.
Itse ostaisin juuri alle 10 vauvanvaatetta, mieluimmin 3-4 kerralla. Jotta saan vain haluamiani. Harva kuitenkaan ostaa KAIKKIA tarvitsemiaan Huuto.netistä. Meillä ainakin oli vaatetta mm ä-pakkauksesta ja tutilta, silloin tällöin muutamia vaatteita tarvitsin lisää.
niin eikö sitten kannata laittaa enemmän vaatteita sam,aan pakettiin samalla pk:lla??
Olen ostanut pari isoa vaatepakettia ja pari kertaa olen vaatepaketin myynyt, ja postitse on ollut toimitus kaikilla kerroilla.
kauppa käy paremmin ja saat isomman hinnan. harva haluaa ostaa valtavaa vaatekasaa eri kokoisi ja värisiä vaatteita.
ihmiset eivät kuitenkaan tahdo postikuluja maksaa niin paljon että ajattelisin noin 4-6 vaatetta olevan ok. Tietenkin jos ne ovat painavia niin sitten vähemmän