Mitä ystäväni (mies) ajattelee?
Mulle tuli outo puhelu tänään mun hirmu hyvältä ystävältä. Hän on ollut ystäväni jo 17 vuotta eli siitä lähtien kun oltiin 15 ja 16. Hän on saanut sotkettua elämänsä aika totaalisesti eli ei saa millään pysyttyä yhdessä naisessa vaikka kuinka kokeilisi. Vaikka exäni minulle niin (=petti) tekikin, niin silti en osaa tuomita ystävääni, minullehan hän on aina ollut avoin ja rehellinen - olemmehan olleet aina toistemme kanssa ihan paljaina (noin niin kuin kuvainnollisesti tietty). Koskaan kenenkään muun kanssa en ole ollut täysin oma itseni kuin tämän ystäväni ja nyt sitten nykyisen mieheni kanssa. Joo, mutta mitä tää ystäväni kertoi, niin oli se, että hän on katkera edelleen sieltä 15 vuoden takaisista tapahtumista. Kertoi miten rankkaa oli ollut katsella kun silloisen poikakaverini kanssa olimme yhdessä. Hän oli käynyt useamman kerran kävelyllä vedet silmissä. Ja kertoi miten hän ei saa nykyään koskaan sitä puhtaan ja ihanan rakkauden tunnetta. Syytti siis minua aika selvästi siitä, että on nykyään sellaisessa elämäntilannekierteessä kuin missä on. Hän sanoi, että tietysti aikaa on kulunut paljon ja varmaan pitäisi olla päässyt jo yli asiasta. Varmaan? Mitähän tässä pitäisi ajatella?
.