Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olette myyneet lasten vaatteita kirpparilla...

Vierailija
24.01.2006 |

...paljonko olette laittaneet hintaa esim. bodyt, paidat, housut. Entä haalarit. Ite oon hinnotellu nyt niitä ja bodit saa mennä 0,70¿ enkä paljon sen yli ole laittanu muutakaan. Haalarit on olleet ehyitä, mutta kuluneita. Hintaa laitoin 2¿. En oo vielä vieny niitä, mutta tässä lähiaikoina. En yritä rikastua, vaan päästä niistä eroon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyt varmaan menisi 2 eurollakin, ja haalarit 5-8 eurolla.

Huutonetissä pyydän bodeista 2.50-3 euroa., paidoista 1-2 euroa, housuista 1.5-2 euroa, kuluneista haalareista max 5 euroa lähtöhinta.

Vierailija:

...paljonko olette laittaneet hintaa esim. bodyt, paidat, housut. Entä haalarit. Ite oon hinnotellu nyt niitä ja bodit saa mennä 0,70€ enkä paljon sen yli ole laittanu muutakaan. Haalarit on olleet ehyitä, mutta kuluneita. Hintaa laitoin 2€. En oo vielä vieny niitä, mutta tässä lähiaikoina. En yritä rikastua, vaan päästä niistä eroon.

Vierailija
2/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAIDOISTA 1-1.50e, HOUSUISTA 1.50-2.50e. JA OLEN HYVIN PÄÄSSYT EROON NIISTÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen puuvillaisia potkareita myin keskimäärin noin 0,50 e kpl. Riippuen mallista ja väreistä. Tavalliset bodyt myin myös noin 0,40 - 0,80 eurolla.

Kaikkiin ns. merkkivaatteisiin laitoin vähintään puolet kalliimman hinnan kuin tavallisiin Tutta, Vendi ym vaatteisiin.

Haalareita olen myynyt 5 e - 45 e:n väliltä. Kunnosta, merkistä ja laadusta riippuen.

Oman kokemukseni mukaan eivät kuluneet lastenvaatteet käy lainkaan kaupaksi, paitsi jos on kyse Reimateceistä. Ne kelpaavat kuluneempinakin. Kunhan hinta on jotakuinkin kurissa. Monet hakevat kirppareilta vain ns. löytöjä, eli tavaroita ja vaatteita, jotka menevät todellisuudessa alihintaan. Esim edulliset merkkivaatteet ovat kuumaa kamaa. Jotkut ostavat myös myydäkseen vaatteet heti eteenpäin kalliimmalla.