Heipparallaa!
Piti tulla kurkkimaan pitkästä aikaa tänne..
Luiskelin viimeviikon listaa ja mul osu silmiin kanelisokerin kuulumiset..Tosi hyvä et oot saanu apua clomeista!!Täytyy olla todella iso ero limakalvoissa..Kun luin juttus niin tulin satavarmaks et clomit olis mulle oikee apu..Nimittäin kierto on taas venähtäny..Mullahan oli enne joulu yks normaalikierto,mut nyt on taas menny 1,5 kk siten edellisten menkkojen..Ja sen ekan kuukauden olin ihan kuiva..TAi siis limakalvois ei kyllä tapahtunu yhtään mitään..Joten oletan et mäki voisin saada avun niistä..Jään mielenkiinnolla odottaan kuinka äkkiä clomit auttaa sulla tärppiin;)
Sit jäi kiinnostamaan miten sulla pumpsu meni gyne?Saitko jotain apua epäsäännöllisiin kiertoihin?
Olen pahoillani tuulimunasta mariposa!Jos pitää jotain positiivista saada asiasta niin nyt on ainakin samppanja pullon korkki avattu eli seuraavien raskauksien pitäis lähtee helpommin alkuun!Joten eiku treenaan!
Omaa napaa sen verran et tosiaan kierrot ei kääntynytkään normaaleiks vaan taas ollaan tyhjänpäällä..Vaihdoin gyneä ja ne otti heti vakavasti meijät..Meil alkaa lapsettomuustutkimukset siel maaliskuun alussa..Sielt saadaan varmaan lähete yksityiselle lapsettomuusklinikalle..Toivon kuitenki et saisin lääkkeellistä apua kiertoihin siks aikaa kunnes saadaan aika sinne klinikalle..
On ottanu kyl luonnolle pahasti kun 2 hyvää ystävää tuli raskaaks ekasta laakista samas kuus..Oon onnellinen niiden puolesta,mut silti kyllä vit....aa oma kohtalo..
Yks läheinen ystävä sai poika vauvan viikko sitten joten odotan innolla niiden tapaamista..Sen verran masokistin vikaa et pitää mennä rääkkään itteeni ja piteleen syliin sitä vaavelia:)
Plussa säteitä kaikille!++++++++++++++++++