IUI luonnolliseen kiertoon, plussanneita?
Tuli tässä mieleen, että onkohan kukaan plussannut, kun inssi on tehty luonnolliseen kiertoon ilman hormoniapuja? Hormoniavusteisenahan saa kai paremmin tuloksia, joten kun itsellä olisi edessä tuo em. tapa, niin onkohan ihan turha elätellä edes toiveita...?
Kommentit (4)
Eli ennen inssiä ei käytetty mitään hormoneja, ja heti inssin jälkeen pistettiin yksi satsi Pregnyliä - sanotaanko tuota nyt sitten luomukierroksi vai ei. Joka tapauksessa 2. yritys tuotti tuloksen, joka nyt myllertää mahassani rv 38. ;) Toivon, että teilläkin tärppää pian!
ja ilman mitään hormoneja.Takana 1,5v luomuyritystä, minulla endometrioosi ja lapsettomuuden syy selittämätön.
Ensimmäinen inssi tehtiin marraskuussa-03 luomukiertoon ja heti tärppäsi. Sain Pregnylin irroituspiikiksi, koska ovistesti ei vielä näyttänyt plussaa inseminaatiopäivänä(joka oli perjantai).
T.max05 ja 1,5vuotias Max
Onpa kiva kuulla, että luonnolliseen kiertoonkin tehdyllä inssillä voi onnistua. Ja että jo ekalla inssillä voi tärpätä. Tämä lisäsi vähän toivoa :).
Mulle on siis tehty kolme inssiä ihan luonnolliseen kiertoon ja se viimeisin toi plussan. Tosin raskaus meni kesken viikoilla 9+ ja sikiö oli muutenkin kehittynyt todella hitaasti rv7+6 oli vain 3mm kokoinen, mutta tuolloin syke siis näkyi. =)
Eli kyllä sitä voi onnistua ihan ilman hormooniavustustakin ja minulla seuraavakin inssi tod.näk. tehdään samalla kaavalla.
Onnea inssiin!