Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kävit katsomassa Matti-leffan??

Vierailija
24.01.2006 |

En tajua suomalaisia... ajatelkaa kuinka isot rahat se juoppo naistenhakkaaja ja lastenhylkääjä tuosta saa?? Ja tuota vielä ihannoidaan!!

EN KÄSITÄ!! Kertokaa mulle, mikä siinä viehättää??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan aio mennä sitä katsomaan!

Vierailija
2/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki erityislapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt vaan ovat toiset. Matti oli urheilijana jotain uskomatonta, mutta ketään herroja ei kiinnostanut ihminen, ainoastaan tulokset. Hänet jätettiin oman onnensa nojaan, kaikenmaailman onnenonkijoiden hyväksikäytettäväks. Elokuva jatkaa samaa rataa. Selinin moraali on uskomaton!

Vierailija
4/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais vaan käydä katsomassa. Tulis ehkä empatiaa peliin teillekin. Väärin Matti on tehnyt ja paljon, eikä sitä elokuvassa piilotella. Ja Mattia kunnioittavan leffan ovat saaneet aikaiseksi. Mattikin nettoaa tästä kerrankin jotakin.

Olin itse todella positiivisesti yllättynyt elokuvan nähtyäni.

Vierailija
5/11 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin nalkuttajien ja mollaajien kanssa. Kukaan ei ymmärtänyt eikä lääkitty oikein. Viinaa siihen päälle ja avot.

Vierailija
6/11 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin huonot lapsetkin, että ei niistä kannata välittää!

Vierailija
7/11 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vannonut, etten todellakaan lähde kattomaan elokuvaa alkoholistista, kun noihin on valitettavasti joutunut ihan tarpeeksi oikeassa elämässä törmäämään. Nyt tuli kuitenkin kyseisestä leffasta positiivista kommenttia ihmiseltä, joka tosiaan tietää alkoholismista ja ymmärtää jonkun verran vielä elokuvistakin, joten saa nähä, eksyykö tässä vielä katsomaan tuon leffan. Taitaa jäädä kuitenkin vuokraleffaksi...

Vierailija
8/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Syyt vaan ovat toiset. Matti oli urheilijana jotain uskomatonta, mutta ketään herroja ei kiinnostanut ihminen, ainoastaan tulokset. Hänet jätettiin oman onnensa nojaan, kaikenmaailman onnenonkijoiden hyväksikäytettäväks. Elokuva jatkaa samaa rataa. Selinin moraali on uskomaton!

Vierailija
9/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku sopimus tai yleensä tekemistä leffan kanssa?

Vierailija
10/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kävin ja kyllä kannatti. Aivan loistava leffa. Paljonko väliä saako Matti siitä jonkun kymppitonnin. Siltä mieheltä on vedätetty niin paljon rahaa, että ei kai haittaa jos se joskus saakin. En tietenkään hyväksy väkivaltaa tai rikoksia, mutta ei leffan katsominen olekaan mikään siunaus alkoholismille ja väkivallalle.

Vierailija
11/11 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi