Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos luottotiedot on mennyt voiko saada asuntolainaa?

Vierailija
24.01.2006 |

auttakee...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painiskellaan saman ongelman kanssa ja on kohtuullisen haastava projekti saada lainaa mistään itselläni pruttotulot 7000€/kk ja luottohäiriömerkintä ja kaikki maksettu. Tästä huolimatta tuntuu, että edes takaajien kanssa ei saa lainaa.

Vierailija
42/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä minä ja mieheni ei saatu ensimmäisestä pankista lainaa, vaikka molemmilla oli vakityö, puhtaat luottotiedot, varakas takaaja ja talouden yhteistulot vähän yli 60 000 euroa. Haettiin voin reilu 100 000 asuntolainaa eli nämä on tainneet kiristyä. Seuraavasta pankista kyllä saatiin.

Mulla on suunnilleen tuo 1900 e bruttotulot ja se on kyllä tosi vähän jos sillä pitäisi elättää 5-henkinen perhe. Etenkin omakotiasuminen on yllättävän kallista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2006 klo 14:24"]

pitääkö takaajat olla 18 vuotta täyttäneitä hyvätuloisia??

[/quote]

Niiden pitaa olla sellaiset, etta niilta saa kivuttomasti perittya sen takauksen maaran. Pankki on kiinnostunut siita, etta saa rahansa joltain, jos sattuisi kaymaan niin, etta ette pystykaan maksamaan.

Vierailija
44/50 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin epätodennäköistä saada asuntolainaa, luottokorttia tai mitään vippiä. Myöskään ei voi saada joitakin työpaikkoja, mahdollisesti kännykkäliittymää tai monia vuokra-asuntoja. Jos on luottotietomerkintä, niin eihän silllä ole väliä, miksi se on tullut. Riittää että merkintä on, ja hakemus evätään.

Vierailija
45/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vakitöissä . Oltaisiin saatu lainaa kahdella takaajalla 125000e, mutta otettiin vain 110000e. Meillä on molemmat takaajat eläkeläisiä, eli tulot eivät heillä ole mitkään hyvät, mutta omaisuutta on paljon.

Vierailija
46/50 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin, onko se nyt järkevää tehdä 3 lasta miehen kanssa joka ei tienaa tuon enempää???

Vierailija
47/50 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa tekee, jos on luottotiedot menneet. Ne voi vaikuttaa jopa 15 v. Tällöin ei saa mitään muovikorttia, jolla rahan kanssa pelaa.

Vierailija
48/50 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meille on tulossa nyt kolmas lapsi, vanhin reilu 3vee

mies just vaihtaa työpaikkaa mutta bruttotulot n.1900¿ kk

mulla noin 6oo¿ kk kun oon kotona hoitamas lapsia

+tietty lapsilisät 210¿ kk

kämppä pitäs olla 4h +k

oon ihan pikkusen vasta silmäillyt noita hintoja ja luulisin että 130 000 maksais luultavasti...

Aiotko mennä heti kolmannen lapsen äitiysloman jälkeen töihin. Itse odotaisin asunnon hankinnassta pari vuotta ja hoitaisin lapsia rauhassa kotona. Miehesi tulot ovat melko pienet viisi henkisen perheen elättämiseen.

Vierailija
49/50 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden aika ei ole ohi Nordea ja OP haluavat minut asiakkaakseen ja tarjoavat mahdollisuutta asuntolainaan ensiviikolla menen neuvottelemaan. Taustat on synkät niinkuin syksyinen yö, eli on pitkä lista maksuhäiriömerkintöjä, mutta tämän hetkinen tilanne ratkaisee. Kaikki UO:t maksettu eikä velkaa mihinkään sekä tulot n. 7000€/kk niin lainaa on mahdollista näköjään saada myös erittäin mustilla taustoilla!

Vierailija
50/50 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainan saanti on tiukentunut huomattavasti puolessavuodessa. Kannattaa mennä vaan suoraan pankkiin keskustelemaan, sieltä se tieto tulee. Käykää muutamassa eri pankissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi