Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toinen lapsi syntyy, niin onko oma elämä menetetty+

Vierailija
24.01.2006 |

Sain tietää olevani raskaana, toivottu. Mielialat vaihtelee valtavasti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyt kun huomaat hoitavasi kahta lasta vain puolentoista ajalla.

Vierailija
2/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä olen saanut tehtyä ihan kaikkea mitä olen halunnut. Nukkuuhan lapset enemmän kuin aikuiset.

-2 lapsen yh-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana tietysti epäilyttää kaikki, mutta kyllä se siitä lähtee kun vauva syntyy. T. kolmen lapsen äiti

Vierailija
4/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ilta- että aamuvirkkuja :( Univelka kasvaa joka yö. Esikoinen (3v) ei nukahda päiväunille ja vauva (5kk) nukkuu 3x30 min per päivä.

Vierailija
5/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan elämä lopu siihen, siitä se vasta alkaakin :) :)

meillä 2 poikaa, 3 vuotias ja 5 kuukautinen, ja elämä on ihanaa näiden kahden kanssa :) tottakia joskus väsyy, mutta innolla odotellaan, kun pojat leikkivät yhdessä, jo nyt ovat toisistaan tosi kiinnostuneita ja viihtyvät, kun toisensa näkevät, sillon on turvaa leikkiä ja olla :)

t.25v ja kahden pienen pojan äiti, joka ei päivääkään vaihtaisi pois.

Vierailija
6/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin nopeasti ne kasvavat ja oletkin ihan tarpeeton. ;) Kyllä sitä ehtii olla omaa elämää enemmän tai vähemmän koko aika.

Vierailija
7/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äitinä voin olla ihan elävä esimerkki siitä, että oma elämä jatkuu... Kyllä lapset tuovat niin paljon lisämaustetta elämään. Itsestähän se on paljolti kiinni - elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Mulla kyllä on " omaakin" aikaa ihan tarpeeksi. Ja kun vanhin on 6v ja nuorin 2v tuntuu, että tästä se tosiaan vasta alkaakin. :)

Vierailija
8/8 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku tulee olemaan uuvuttavaa, mutta kun nuorempi tulee vuoden ikään, niin elämä helpottaa. Lapsista on seuraa toisilleen koko elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä