Kun toinen lapsi syntyy, niin onko oma elämä menetetty+
Sain tietää olevani raskaana, toivottu. Mielialat vaihtelee valtavasti!
Kommentit (8)
Mutta kyllä mä olen saanut tehtyä ihan kaikkea mitä olen halunnut. Nukkuuhan lapset enemmän kuin aikuiset.
-2 lapsen yh-
Raskausaikana tietysti epäilyttää kaikki, mutta kyllä se siitä lähtee kun vauva syntyy. T. kolmen lapsen äiti
sekä ilta- että aamuvirkkuja :( Univelka kasvaa joka yö. Esikoinen (3v) ei nukahda päiväunille ja vauva (5kk) nukkuu 3x30 min per päivä.
ei todellakaan elämä lopu siihen, siitä se vasta alkaakin :) :)
meillä 2 poikaa, 3 vuotias ja 5 kuukautinen, ja elämä on ihanaa näiden kahden kanssa :) tottakia joskus väsyy, mutta innolla odotellaan, kun pojat leikkivät yhdessä, jo nyt ovat toisistaan tosi kiinnostuneita ja viihtyvät, kun toisensa näkevät, sillon on turvaa leikkiä ja olla :)
t.25v ja kahden pienen pojan äiti, joka ei päivääkään vaihtaisi pois.
mutta niin nopeasti ne kasvavat ja oletkin ihan tarpeeton. ;) Kyllä sitä ehtii olla omaa elämää enemmän tai vähemmän koko aika.
Kolmen lapsen äitinä voin olla ihan elävä esimerkki siitä, että oma elämä jatkuu... Kyllä lapset tuovat niin paljon lisämaustetta elämään. Itsestähän se on paljolti kiinni - elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Mulla kyllä on " omaakin" aikaa ihan tarpeeksi. Ja kun vanhin on 6v ja nuorin 2v tuntuu, että tästä se tosiaan vasta alkaakin. :)
Alku tulee olemaan uuvuttavaa, mutta kun nuorempi tulee vuoden ikään, niin elämä helpottaa. Lapsista on seuraa toisilleen koko elämänsä.
Yllätyt kun huomaat hoitavasi kahta lasta vain puolentoista ajalla.