Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon kokeneet, kuinka kävi seuraavalla kerralla?

Vierailija
24.01.2006 |

Meillä on jo 2 lasta ennestään ja nyt 3. raskaus keskeytyi. Kertokaa, kuinka teillä keskenmenon jälkeen onnistui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko keskenmenon jälkeen raskaus paremmin? Siis tarkoitan sitä, että onko mahdollisuus raskautua seuraavasta kierrosta parempi, kuin keskenmenoa edeltävänä aikana?

Ymmärsitteköhän mitä ajan takaa?

Vierailija
2/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi lapsi. Kävin hoidoissa kun toista lasta ei alkanut kuulumaan. Menin ultraan kun vuotoalkoi, näin oli sovittu tutkimusta varten. Ja siinä sit lääkäri sanoi mulle et olen raskaana....

Jäätiin seuraamaan ja kahden viikon jälkeen todettiin ettei vuoda ulos ja elämää ei näy..

Joten kaavintaa ja siitä n. 4kk eteenpäin olin raskaan ja syntyi meidän toinen lapsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yksi lapsi ennestään. Sitten tuli keskeytynyt keskenmeno rv9. Kaavinta. Tuli yhdet menkat väliin ja sitten olin taas raskaana. Kaksoset ja np-ultrassa rv14 todettiin kuolleksi ja taas jouduin kaavintaan. Siitä sitten 5kk niin plussasin tuon meidän keskimmäisen ja oltiin sairaalassa sanottu, että kun plussaan, otan yhteyttä. Kävin heti sit ultrassa viikoilla 6+4 ja 8+4 tsekattiin että sydän lyö ja kasvu jatkuu. Sit oli pari ylimääräistä ultraa vielä siinä rv13-14 kieppeillä ja kaikki hyvin, tuollahan tuo nyt leikkii 2½ vuotta myöhemmin...

Sitten kun alettiin tehdä tuota pikkukolmosta, niin tärppi kestikin tällä kertaa vähän kauemmin, melkein puoli vuotta otti ennenkuin tärppäsi, mutta meni ihan spontaanisti kesken rv7, eikä tarvittu tällä kertaa kaavintaa. Sitten oli menkat välissä ja taas olin raskaana ja tuolla tuo 5kk nyt nukkuu sängyssään.

Vierailija
4/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hyvin, synnytin terveen vauvan.

Vierailija
5/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava lukea tarinoitanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme