Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hih, meidän 3kk vanha poika on
23.06.2008 |
poikittain sängyssä, laitoin sen sängynsuuntaisesti nukkumaan.
kääntynyt siis siellä
Kommentit (3)
Mutta sitten palautin mieleeni sen fiiliksen kun seurasi pienen käärön kasvamista, kehittymistä ja oppimista... Erityisesti esikoisen.
Oli se kyllä jännää aikaa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän 7-vuotias tyttö kääntyy nukkuessaan ensin jalat tyynylle ja sitten poikittain. =) =)
Alue: Aihe vapaa
Nyt on vähän väsyttävää kun kymmenen kertaa yössä saa nousta laittamaan lapsen takaisin makuulle. Se kun nousee seisomaan pinnoja vasten unissaan eikä osaa mennä takas alas. :)