Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi " perinteiset" eli kirjoitan kauhealla tohinalla ja kaikki häviää :(

Mutta jotain nyt tulee tässä

Vierailija
22/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) Olen todella kädetön tänään.

Lempi, Onnea ison G:n johdosta. Hieno suoritus! Se tunne kun saa kyseisen opuksen käsistään, on huojentava. Se, että teit sitä samalla kun hoidit pientä lasta, on hatun noston arvoinen suoritus. Itse tein gradua työn ohella ja vaikka työ liittyikin tekeillä olevaan graduun, tuntui sekin tarpeeksi raskaalta (ei ollut vielä lasta, ei).

Ayap, hyvät naurut sain täällä tuosta lauantaimakkara-jutusta :) ) Kaikkea ne lapset keksii, joo. Itse lähinnä kiusasin pientä sisartani huijaamalla tätä tekemään kaikkea pöljää mutta toisaalta jos joku pihan muista isommista lapsista erehtyi häntä kiusaamaan, olin puolustamassa häntä nyrkit pystyssä.

Mimmuli ja Tiivii, lastenhuoneen sisustaminen on ihanaa. Mimmuli, tuo töpötysmalli vaikutta kivalta ja pirteältä! Meillä tytön huoneen seinät ovat maalattu vanhalla roosalla, muina väreinä on siihen sopiva lila sekä piristevärinä keltainen. Löysin ihanan pupumaton Kodin Anttilasta mutta verhoja en ole vielä hyviä löytänyt... etsintä jatkuu. Mäkin pohdin sitä seinäboordia mutta en sitten lopulta halunnut sitä laittaa. Sen sijaan olen ripustanut seinille koristetauluja ja sellaisen koristenaulakko-systeemin. Myös olen kehystänyt nätteihin kehyksiin tytön kuvia, nekin on ihan piristäviä sisustusjuttuja.

Olin hyvässä jumpassa ja nyt olo on tosi rento. Toivottavasti saisin myös ensi yönä sen turvin hyvän yöunen, viime yö meni valvoen klo. 4.00 eteenpäin kaikenmaailman asioita päässäni pyöritellen :(

Ihanaa odottaa myös lauantaita kun juuri saimme parin tyttökaverin kanssa sovittua että mennään syömään jonnekin hyvään paikkaan. Nam :)

Hyvät yöt kaikille!

Alli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavaa...juu typy vähän kyllä sai ravaria kun ei saanu jää mäestä syöksyä alas tai aidan päällä kiipeillä,mut muuten mukavaa..

Sain hyvät kengät typylle ja olis ollu myös hyvä Jonathanin kevätpuku,mut koko 86..hihat ja lahkeet ois ollu reilut mut typyllä on pitkä selkä.

Onnea LEmppari!!!

Pile:No tällästä " oikeeta" vastausta mä toivoinkin..Mä en oikein usko itelläni psykologisiinkaa vaikutuksii,enempi varmaa kyse siitä et on vaa päässy irti siitä jokapäiväsestä makeantarpeesta!Mut jos ois kysyny luontaituotekaupan tätiltä ni mähän oisin ehdottomasti tarvinnu kromia..

Mikä lego tapahtuma?Oliko hyviä tarjouksia??

G:helpottavaa et on muitakin ei himo leikkijöitä...Mä kans jotain rakentelen,pelaan lautapelejä,mut ihan leikkiminen on meillä isin juttu..Se oikeesti leikkii!! :-))

Ayap:Nii jos äiti tuollasta on keksiny ni kai se Pyörskyki voi pikkusen puuhailla ;-D

Ja viimoset kotityöt odottaa...

jatu

Vierailija
24/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin että miksi kaikki onnittelee Lempiä G:n johdosta??? Mietin että mitä olen oikein missannut?? Löysikö Lempi G-pisteen, teki hyvän Gallubin vai mikä oli homman nimi?? ;-) Kiitokset Kukkuu asian valottamisesta. Onnea Lempi ison urakan loppuun saattamisesta!!!

Leikkig: Minulle ehdottomasti mieluisimpia ovat vesileikit, mieluiten järvessä tai uimahallissa mutta suihku ja pesusoikkokin käy. Sini on tullut äitiinsä, yleensä viihtyy kylvyssä n.45min. Pakko on ollut alkaa kylvettää Sini joka toinen ilta, vaikkei hänen hipiä siitä pidä. No rasvathan on keksitty. Sitten koiran ja Sinin kanssa leikkiminen on mukavaa, rakentelu, piirustelu, kirjat ja kuten Ynikseläkin ihan köllöttely patjalla on mukavaa. Liikuntarajoitteisena en juuri nyt välitä pulkkailusta, potkukelkkailusta yms. kunnon aktiviteetista, mutta kunhan masukki ulostautuu niin sitten..

Synnytyksestä näin viimeyönä pitkästä aikaa unta. Vauvan kasvot pingottuivat vatsaani vasten, kuten Ace Veturalla siinä leffassa kun hän syntyi sarvikuonosta. Sitten napani avautui ja siinä poikani??? oli. Sairaalaan tuli vain niin kiire että ehdin vain gynen poliklinikalle ja siellä kaikki etsivät navastani vain sukupuolitauteja eikä kukaan huomioinut vastasyntynyttä vauvaa tai muuten minua.. Toivottavasti synnytys sujuu kuitenkin hieman perinteisemmin kuin unessani! ;-)

Mankeli, mikä se on, jotain syötävääkö? :-D Tunnustan en ole koskaan mankeloinut mitään. Pussilakanoissakin on monissa nepparit, joten eipä kait niitä paranekaan manklata.

Mimmulille kiitokset kivasta linkistä. Menen tutkimaan noita Spesial-sivuja lisää..

Lila75 rv 34+5 ja Sini

Vierailija
25/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan vaan viikot lisääntyy, wow! Kohta siis ruvetaan jännittämään sun puolesta!

Jatu, onko makeanhimo hellittänyt siis? Mulla aina auttaa, jos vaan sinnikkäästi on parikin päivää ilman. Ei vaan auttais sitten sortua, kun himo iskee äkkiä takasin.

Tänään olen syönyt 250g suklaata ja juonut varmaan lähes litran kokista. Yh:na ja täti punaisen kyläillessä suon itselleni liikaa mässäilyä:)

Tekis melkeen mieli jo nukkumaan, mutta ei ihan vielä viittis...

T: Ynis

Vierailija
26/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän on pitänyt onnitella (siis siitä saakka, kun luin sun viestin), mutta oma napa puskee liikaa esiin:)

T: Ynis

Vierailija
27/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä käytiin pitsalla. Ruokakaupasta tarttui mukaan suklaalevy (vedin sen jo autossa). Kotiin kun päästiin niin Hobs-Nobs- paketti huusi kaapissa niin kovasti että pakkohan siitä oli puolet naamaan survoa. Ostin kaupasta jo valmiiksi To-iltaa varten Pepsi-Max pullon. Ei sitten säilynyt sekään suursyömäriltä... :-/ Ayap, himot ne on hiirelläkin eikä siihen kromit ainakaan allekirjoittaneella auttaneet. Ei kait ollut puutetta kromista. Onneksi ihan näin pahoja mässäyspäiviä ei tule usein.. *Yrittää lohduttautua*

Viikkoja tosiaan tulee.. Kävin apteeekista hakemassa Ceridal-pullon. Josko öljyämisestä olisi tällä kertaa jotain hyötyä. Jaiks!

Lila75, taas

Vierailija
28/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukotus...

Kiitos lastenhuoneen sisustusvinkeistä.

Lila! Hui,synnytysunia,kylläpä aika menee nopeasti,kohtahan tosiaan sun puolesta jänitetään.

Mä tykkään eniten Yniksen tavoin höpötys-kikatteluleikistä mieluiten lattialla Höpänä-Pöpänän kanssa möyrien. Laiskempi olen leikkimään ihan leluilla,no niitä palikoita kyllä yhdessä laitetaan laatikkoon..mutta muutenkin Vilhoa ei paljon omat lelut kiinnosta vaan kaikki kaapinsisällöt yms.

Tuli mieleen ayapin ruoka&kodinkonekokeiluista eilinen pieni kotitapaturma. vatkasin kermavaahtoa iltarahkaherkkuun,kun V tuli kiehnään jalkoihin. Yritin nostaa poikaa syliin että näkis mitä teen ja vatkainta pidin vasemmalla kädellä,kun kumartuessani vatkain imas mun hiukset niihin pyöriviin osiin (tiedän, AINA pitäis pitää hieukset kiinni) onneks sain vetästyä heti johdon seinästä ja kiljuin miestä apuun. joka sitten jo meinas että hiukset pitää leikata,oli tosi iso tupsu jumissa. onneks sai lopulta ne vispiläosat irrotettua ja mun hiuksista kanssa suurimman osan, vaikka aika tuppoina lähti tukkaa ja päänahka on vielä hellä.

Sinkkosta oon lueskellut ja miehellekin otteita : )

hoh,nyt nukkumaan,huomenna vielä tulee hoitaja vilholle. Maanantai meni muuten ihmeen hyvin ainakin hoitajan mukaan,mutta illalla kyllä itkua riitti.

Öitä ja unia,kauniita sellaisia!

tiivii

Vierailija
29/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...minunkaan laskujeni mukaan ollut viittätoista kertaa vielä täynnä, puolet suunnilleen (tai korkeintaan kymmenen ;)) Mies oli kuitenkin käpytellyt näytteen kanssa labraan. Sanoi sitten, että määrä olikin ollut kymmenen tai jotain.. Onkohan mahtanut kuitenkin toimia aivan ilman minua ;) Puhdas oli näyte joka tapauksessa ollut. Nyt on mies vain pari päivää ollut paikat kipeänä. Taisin potkaista oikein pahan kerran edellisyönä väärään paikkaan. Minä rakastan unta ja saatan antaa polven puhua, jos mies yrittää herätellä minua esim. klo 4.00 (minäkö raakalainen?). Maalasi tuo piruja seinille väittäen (marttyyrin paatoksella), että olen potkaista rusauttanut jotain kiinnikkeissä rikki ja keskussairaalareissu on taas edessä.

Lempille onskua Isosta suorituksesta. Wau, kun olet ahkera ja fiksu!

Olin eräässä luottamustoimessa tänä iltana. Homma tietää parin kolmen tunnin istuntoa kerran tai pari kuukaudessa. Aika usein joudun ajamaan asian takia n.140 km. Pomoni oli minut siihen työnantajien edustajana ilmoittanut. Tämmöistä tämä elämä nyt vain näyttää olevan. Aivan sääliksi käy poliitikkoäitejä, jotka joutuvat istumaan illat pitkät kaikenmaailman lautakunnissa.

Uskokaa tai älkää, mutta meillä hulina kuuluu makuuhuoneessa (siis lastenhuoneessa) jatkuvan :(( Mies lähti käymään kaverinsa tykönä kylässä, eivätkä lapset tunnu rauhoittuvan sänkyyn, kunminä olen koneella. Nyt nousee verenpaine...murrrrrrr...

Rauhallisia unia teille kuitenkin!

Saamuska

Vierailija
30/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkoneista ensin lisää. Tässä talossa oli alkuperaiset koneet eli n.20v vanhat ja ei oikein jaksanu enää kunnolla pelittää. Niinpä reilu vuosi sitten (vai oliko vuodenvaihteessa jo 2v) vaihdettiin " kaikki" . Mies tutki lehdistä vertailuja ja testejä ja talaudellisuus/ energiansäästöjuttuja.Todettiin, että eri merkeillä eri koneet on hyviä. Kilpailutuksen jälkeen otettiin kahdesta eri liikkeestä. Pyykkikone ja kuivausrumpu on Miele. Ne oli kyllä tosi kalliit, mutta mies vain totesi, että ovat niin paljon lujempaa tekoa kuin muut. Astianpesukone on tosiaan Cylinda ja oli ainakin silloin markkinoiden hiljaisimpia, liesi on Rosenlew ja liesituuletin Upo. Joulusiivouksissa sain vain napsauttaa liesituulettimen osat irti ja laittaa asitianpesukoneeseen :) Tosi tyytyväisiä on oltu. Olihan noissa kyllä lujasti maksamista, mutta kyllä ne eloa helpottaa.

Tiivii. Mä en tiedä, osaanko sanoa tätä nyt oikein, mutta noitten pillereitten kanssa kannattaa muistaa sekin, että välttämättä ei tuu heti raskaaks, vaika ne jättääki pois. Kaikista varoistuksista ja pilleriraskauksista huolimatta se on asian toinen puoli. Tosin sä oot käyttäny vasta niin vähän aikaa, että ei luulisi haittaavan, mihin sitten päädyttekin. Tsemppiä joka tapauksessa!

Leikkig: mä leikin tosi vähän lasten kanssa. Päikkäri- ja iltasadut luen ja Pekan kans katellaan potalla kirjoja. Lasten tarjoamia " ruokia" kyllä maistelen ja joskus legoilla rakentelen tai askarrellaan. Enemmän tehdään yhdessä " oikeita" juttuja ja onneks lapset leikkii tosi kivasti keskenään ja muitten kanssa.

Lempi-Ilona. ONNEA! Oot kyllä tosi sissi, kun gradunkin nyt sait väännettyä.

Lila. Justiin mietinkin, että millähän mielellä oot nyt lähestyvästä synnytyksestä. Hurjasti sulla kyllä on jo viikkoja.

Esikosen pukua yritin tänään ommella sopivaks. Kyllä on hidasta hommaa. Tulee muutenkin niin vähän tuollaista tehtyä ja nyt piti koko ajan varoa, ettei ompeleet jää näkyviin ja että ne kuitenkin pitäis. Kun nehän pitää sitte saada otettua auki, kun poika kasvaa.

Linnut lauleli tänään jo ihan keväisesti. Mukavaa, kun on lauhempaa ja vaikka tuuli ja tuiskutti, niin silti ei ollu kylmä. Esikoinen onkin ollut melkein koko päivän pihalla. Neiti keskimmäinen ei ollu ihan niin innokas, mutta pariin otteeseen sain tytön pihalle kuitenkin. Pekan kans oltiin aamulla ja sitte nukku pitkät päikkrit.

Amysah. Kuulumiset?

T@hti