Ensireaktiosi miehestä, joka kirjoittaa näin:
" Täällä kirjoittelee kolmekymppinen akateemisella koulutuksella varustettu nuorimies läppärillään divaanisohvaltaan siis aivan ydinkeskustastan tuntumasta... Väittävät minun olevan klassinen, komea, atleettinen, hyväkroppainen, sporttinen, hellä, raju, älykäs, sivistynyt, menestyvä jne... Tiedä sitten heistä..."
Kommentit (23)
läppäri? divaanisohva? menestyvä?
= HOMO.
löytäisin kivannäköisen divaanin? :) Tuli mieleen.
profiilit ei vastaa kirjoittajaa ja varsinkin tuollaiset itsekehujat ovat pahimpia. Ovat juuri päinvastaisia mitä kirjoittavat.
Hesalainen, laiha (luiseva), fiksu -luulee olevansa hauskempi kuin on, sillä on pari saman henkistä nörttiä kaverina ja ne nauraa toisille ja kukaan ei heitä ymmärrä, töissä mainostoimistossa, harrastaa sulkkista niitten nörttien kavereittensa kanssa ja sillä on kissa -yksi kissa.
mutta mulla on aika sama fiilis kuin monilla muillakin vastanneilla. Ei vakuuttanut, jotenkin tulee sellainen fiilis, että kundi kirjoittaa ei niinkään kuvaillen itseään vaan yrittäen tehdä sellaisen kuvuksen, jonka uskoo uppoavan naisiin. Tekemällä tehty.
Ja henk.koht. inhokkina on nuo lukuisat kolmen pisteen sarjat.
Vastaa viestiin ja kysy et mitä helv se siel netis hakee seuraa jos on noin loistava yksilö.
Jos olisi oikeasti kaikkea tuota ei tarvitse kehua.
Tai sitten pitempiaikainen seurustelusuhde on mennyt poikki muijan toimesta ja nyt jätkällä on pieniä identiteettiongelmia ja ihan oikeasti on kaikkea tuota, mutta siis hieman vaan kolhittu yksilö.
mutta todella vaativa.
Tärkeää on materia ja se, miltä näyttää ulospäin. Ja seurustelusuhteessa tärkeintä, että navan (ja peiton) alla tapahtuu jotain, korvien väli sydämestä puhumattakaan on toissijainen seikka.
joko ällöttävän itserakas tai sitten valehtelija
joku tässä tekstissä mättää :/ Ei ole jotenkin kauhean mukavan kuuloinen ihminen...
ap
Divaanillaan ja läppärillään, olennaisin muutamassa sanassa.
Ei olisi minun makuuni mutta ehkä jonkun muun.
jonka pitää saada eka lauseessa mainittua kaikki mitä omistaa.
mutta kirje on ERITTÄIN pitkä ja jatkuu suurinpiirtein samanlaisin sanankääntein. Minulle tuli mieleen myös American Psyko :)
ap
Ensi reaktio: " onkohan rikas!? Pitäis ehkä kokeilla, muttei antaa mitään oikeita tietoja.."
eikä pahna näköinenkään, ja ehkäpä jopa fiksukin... Toivottomat tapukset harvoin kehuu noin vuolaasti...tai sitten olen helposti höynäytettävissä ;)