Ideoita tai toteutuneita ehdotuksia 30v bileisiin?!
Millaiset haluaisit itse järjestää tai millaiset omasi oli tai millaisissa olet ollut? Juhla paikat,tarjoilu,ohjelma ym.Kertokaa kaikki!!! :)
Oma synttäripäiväni on 2 kuukauden päästä ja olisi kiva keksiä jotain muistettavaa.Varmaankin kutsun saisi n.20-25 ihmistä.Budjettia en osaa sanoa,mutta ei nyt mikään aivan älytön eikä liian pienikään...
Asutaan hämeessä ja ajattelin kyllä,että porukan voisi kuljettaa pikku bussilla vaikka jonnekkin mukavaan paikkaan,jos sellaista joku osaisi ehdottaa.
Kommentit (10)
jossa ei ollut saunaa, keittiö ja sali pöytineen vaan. Vieraita oli 40. Ruokana oli kinkkukiusausta ja megaiso kakku, jossa oli 30 kynttilää. juomaa oli paljon ja riittävästi, kenenkään ei tarvinnut ottaa omia mukaan.
Omani olivat mielestäni onnistuneet siinä mielessä, että oli vähän ohjelmaa, mutta ei liikaa. ESittelin kaikki vieraat ja kerroin missä olin heihin tutustunut ja miksi he olivat tärkeitä. Tämä sai aikaan liikuttumista ja naurua, sillä olin aika tarkkaan miettinyt hauskan tarinan kaikista. Lisäksi oli yhteislaulua ja muutama kaveri esiintyi. Seinälle olin tehnyt kuvakollaasin omista vaiheistani ja kuvissa näkyivät monet vieraista. Oli leppoisaa ja mukavaa.
ja mies oli muksujen kanssa mummolassa. Päivänsankarilla ainakin oli älyttömän hauskaa!
Isäni oli lastenlasten (4) kanssa pari tuntia ihan tavallisella keilahallilla ja maksoi 50 eur.
Kaikki pukeutuivat niinku silloin teininä. Musiikki oli pelkkää 80-lukua ja tarjoiltiin pizzaa. Mahdollisimman yksinkertaista ruokaa niinku silloinki. Tais olla kans kinkkujuustosalaatti.
Leikkejä ei ollu kyllä mutta tanssittiin aamuun.
- juoma ja ruoka talon puolesta (älä maksata vierailla juomia), jos ei ole varaa, pidä pienemmät kemut tai älä pidä ollenkaan
- vieraita niin, että kaikilla on tuttuja enemmän kuin sinä ja oma puoliso
- älä huushollaa itse, vaan ota apujoukkoja (olin itse juuri 30-vuotisjuhlissa, joissa emäntä oli koko ajan keittiössä, ei vaihdettu kun halaukset mennessä ja tullessa)
- jotain ohjelmaa on hyvä olla, ei välttämättä leikkejä, mutta pelkkä taustamusa on tylsää. Oikeasti pelkästään jo alkumaljojen kohottaminen tms. tekee juhlan enemmän kuin se, että kaikki vaan istuu omissa joukoissaan.
- tee etukäteen selväksi vieraille millaiset juhlat on kyseessä (lapsia vai ei yms.)
Ohjelmana on ollut mm. seikkailua täällä: http://koti.phnet.fi/jkt/saksala/index.htm
mökkeilyä, kokkisotaa, tanssia ym. täällä: http://www.kaunissaari.fi/
Sitten oli nostalgiapäivä, jossa ohjelmana maljan nosto juhlakalun vanhan koulun pihalla, syömistä, keilausta jne.
Ensi kesäksi on taas yhdet kahden serkuksen juhlat suunnitteilla...
Suomi on täynnä kaikenlaisia ohjelmapalveluyrityksiä. Hinnat ovat osin aika kovia, mutta edukkaitakin löytyy.
13.Mukavan kuuloisia paikkoja nuo ehdotuksesi.Olisikohan vaan kesällä vielä mukavampia? Bileet kun on maaliskuussa,niin on aika talvista vielä.
ap