Uskovaiset!!! Kysymys
Kuinka moni teistä hyväksyy nämä jutut? http://sanajaylistys.org/ Siis mitä tuo paikka levittää? :D Aika hurjaa tekstiä. Makeat naurut.
" Tämä henki haiskahtaa sarvipäältä!" ja " jokainen homo ja jokainen runkkari, vaikka kuinka palvelisit jumalaa, olet matkalla helvettiin"
Kommentit (3)
Eli sitä ei oikein lasketa protestanttiseksi näkemykseksi uskosta.
Esim. siinä ajatellaan usein, että voi omistaa esim.järkkymättömän terveyden. Myös menestyksen ajatellaan olevan uskon tulosta,
jos esim. rukoilee, niin Jumala antaa lottovoiton yms.
Tuon uskonsuunnan mukaan Jumala haluaa antaa esim. Rolls Roycen
tavallisen auton sijasta uskovaisille. Eli kaikenlainen menestys on
tälle uskonsuunnalle tärkeää. Jos epäilee esim. flunssassa ollessaan
olevansa ihan oikeasti flunssassa, se on vain paholaisen eksytystä
ja uskovainen ei ole tarpeeksi vahva uskossaan..
Tällaisia juttuja on paljon.
Eli minun näkemykseni mukaan tuo suuntaus on harhaanjohtava.
Vierailija:
Kuinka moni teistä hyväksyy nämä jutut? http://sanajaylistys.org/ Siis mitä tuo paikka levittää? :D Aika hurjaa tekstiä. Makeat naurut." Tämä henki haiskahtaa sarvipäältä!" ja " jokainen homo ja jokainen runkkari, vaikka kuinka palvelisit jumalaa, olet matkalla helvettiin"
Itse en siis tuollaista " julistamista" hyväksy.No,mähän olenkin niin mahdottoman huono uskovainen, kun on kaverinakin homo! :)
Oikeasti uskon, että Jumala näkee meidän jokaisen sydämeen ja se on se tärkein.Ihan sama, miten paljon sitä huutelee ja saarnaa, ei sillä mitään " lisäpisteitä" heru.
Yritän elää elämääni niin hyvin kun osaan, niin paljon Jumalan ohjeita seuraten, kun vaan kykenen.
Maailma muuttu, kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta jotain kuitenkin on hyvä yrittää hyväksyä.
Ja mitä se tuomitseminen auttaa?Kuka meistä on todella niin täydellinen, että voi tuomita muita?Tuskinpa kukaan... :)
Minua kai voi sanoa ' karismaattiseksi' , mutta en voi hyväksyä tuommoista tekstiä mitä kirjoitit. Vaikka asiat pitääkin kertoa oikeilla nimillään ja kenties sanoma onkin oikea, niin ilmaisutapa on väärä. Enkä usko sen kantavan ' hyvää hedelmää' . Vaikka asiat sanoo suoraan, niin voi ne silti sanoa kauniimmin.