Miten saan lapselle hoitopaikan keskiviikoksi? =(
Isovanhemmat sanoi sopimuksen irti kun tuli riitaa, nyt olisi löydettävä pojalle 11 kk hoitopaikka keskiviikko aamuksi..Voi apua! Auttakaa..
Kommentit (11)
Mut kun muuta vaihtoehtoa ei ole..Ja en voi jättää lastakaan yksin kun hoitajaa ei ole =(
Ap
Mutta en voi nyt jäädä millään pois..Huhtikuussa alkaa työssäoppiminen ja nyt tärkeät asiat menossa =(
Ap
Enkä löytänyt kaupunkimme sivuilta mitään tietoa miten nopeasti saa sen hoitopaikan =( Miten minulle aina käy näin :' ( Koulusta en voi jäädä pois, mutta vaikea mennä jos lapselle ei hoitoa..Itkuhan tässä tulee =(( Ja toisaalta en edes haluaisi viedä alle 1 v lastani päiväkotiin =(
Hyvässä lykyssä paikka järkkääntyy keskiviikoksi. Muuten otat lomaa töistä tai kustannat MLL hoitajan.
Miksi sitä pitää noin kovin riidellä?
näinkin lyhyellä varoitusajalla, jos jossain on valmiiksi tilaa. Periaatteessa myös tilapäisen " päiväpaikan" voit saada.
Olisiko Mll:n hoitajista apua? Naapurin tytöstä, tädistä, mummosta? Tai opiskelukaveristasi, toiselta vuosikurssilta tms jolla ei nyt olisi niin tärkeät asiat menossa? Tai otat vaikka kouluun mukaan, on meilläkin joskus jollain ollut.
Pojalla astma..Ja olemme ottamassa koiraa joka allergiakoira..He eivät ymmärrä..En kuulemma ajattele poikani parasta..vaikka vanhemmillani samainen koira ja ei oireita ole tullut..Niin ja olen vielä nuori ja odotan toista lastamme..
Mummuni on myls nuori, alle 60 vielä..Ja ei ymmärrä kuin voin olla koko aika väsynyt vaikka olen raskaana =(
Sanoin sitten että vien lapsen hoitoon muualle jos on noin vaikeeta..Siihen sitten tokasivat että hyvä,olisit alun alkaen vienyt :' (
Tuon jälkeen vaikea kyllä niellä ylpeys!!
Ja en myöskään haluaisi perhepäivähoitajalle, koska siellä vaan yksi hoitaja =( Miten tämä voi olla näin vaikeata..En halua etä kukaan vieras hoitaa lastani..Kyyneleet silmissä kirjoittelen =(
Poika niin vilkas ja koulua kuitenkin joka päivä..eihän siitä tule mitään..Saisin varmasti aika murhaavia katseita muilta..Ja eihän se lapsellekkaan sovi..Plaah..
Nyt on sitten vaan löydettävä lapselle hoitopaikka (mikä ei surkuttelulla ja itsesäälillä irtoa) tai priorisoitava elämä uudelleen!
Mutta kiva, että haluatte lapsenne sairaudella leikkiä..
Ei mitään allergiakoiria ole olemassakaan =) Se, että joku koira ei ole aiheuttanut allergiareaktiota kyläillessä, ei suinkaan tarkoita, etteikö myös kyseinen rotu altistaisi pitkällä aikavälillä.
On se kumma kun omat halut menee lasten terveyden edelle ja siitä kehdataan vetää vielä palkokasvi nenään kun joku yrittää ajaa lapsen asiaa...
mä voin hoitaa...??