Mikähän on tulos...?
Hei!
Olemme olleet ilman pillereitä (ja ilman muutakaan ehkäisyä) nyt kaksi kuukautta tjot-meiningillä. Tarkkaa kierron pituutta en tiedä mutta nyt on menossa kp 35/?.
Viime viikolla odottelin ' tätiä' saapuvaksi, mutta ketään ei kuulunut ja tein testin (acon10 apteekista) ja tulos oli nega. Odotteleen edelleen tätiä vieraisille ja tänään tein testin (Pregnent stick, punainen paketti, jossa on kaksi testiä). Melko nopsaan tuli hyvin hailea haamu (näki ilman testin kääntelyä ja vääntelyä.
Oireita ei ole ollut muuta kuin rinnat on arat ja nännit suurentuneet ja kipeät. Alamahaa ei ole nipistellyt oikeastaan ollenkaan...
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta ja mikä oli lopullinen tulos?
Missä vaiheessa ensin negan testanneet ovat myöhemmin plussanneet...? Ja miten yleistä on, että alamahaa ei ole nippaillut ja olisi siitä huolimatta raskaana..?
T:T-81
Kommentit (5)
Kyllä tuo plusalta vaikuttaa, itse sain Pregnent stickillä haamun ja nyt viikkoja kasassa 18+. Jos teet testin ylihuomenna uudestaan, huomannet viiva tummuneen.
Ja muista: kaikilla eivät oireet ole samanlaisia. Toisilla monia oireita ja toisilla ei yhtään mitään!
Tervetuloa joukkoon!
Nandiitti ja Pulla
Olen sen negan jälkeen ajatellut, että sieltä se täti kohta tulee kyläilemään ja sen haamun jälkeenkin ajattelin, että ei se kuitenkaan ole.
Nyt olen alkanut ajattelemaan, että entäs jos se onkin plussa...=)
No maltan kuitenkin vielä mieleni, jotta en putoaisi kovin korkealta...
T:T-81
Minulla ei rintojen aristuksen lisäksi ole vieläkään ollut mitään muita oireita, joten kannattaa vaan testata uudelleen, jotta saa asialle varmuuden.
Seirana rv6 +5
Sain myös haamuviivan testiin ja nyt rv20+5. Uutta testiä en edes tehnyt, jos jotain näkyy niin raskaana on.
Edellisessä raskaudessa tuli ensin nega, kuukautiset myöhässä pari päivää, viikon päästä tk:ssa plussaa.
muuten en ossoo kommentoida :)