Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivuliaat supistukset jotka _eivät_ vaikuta paikkoihin?

23.01.2006 |

Minulla on ollut jo viikon ajan melko kipeitäkin supistuksia jotka tulevat välillä ihan säännöllisestikin.Harjoitussupistuksiahan ne ovat mutta mietin että kuinka kauan tätä voi jatkua ennen kuin synnytys käynnistyy?Käytyäni neuvolalääkärillä hän totesi että muutosta _ei_ole tapahtunut ja että kohdunkaula on 3cm ja kiinni.Iski hieman epätoivo että mitenhän monta viikkoa joudun kitumaan ennen kuin edes pääsen tositoimiin:( Vaikka siis vielä ei ole kiirettä mutta ei tämäkään ole kivaa...

Rv 36+ menossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän harvinaisen hyvin mistä puhut.

Edellisessä raskaudessa[poika 1,1v] suppareita oli myös puolesta välistä asti mutta kun ne sitten rupes oleen kipeitä ja säännöllisiä niin sitä lähdettiin samantien synnyttämään.

Tässä raskaudessa kun päästiin viikoissa kolmenkympin paremmalle puolelle alkoi säännölliset supparit. Olinkin 31+ muutaman päivän sairaalassa makaamassa niiden ja tulehdusarvojen nousun takia. Silloin mm. kypsyteltiin vauvan keuhkot ja sain useimpia suppareita estäviä piikkejä.

Viimeeksi kävin äippäpolilla 35+, käyrille tuli parin, kolmen minuutin välein supistusta. Paikat ihan ennallaan ja taas piikki.

Eli näitä on parhaimmillaan tullut yli 8h putkeen 2-8min välein. Lähinnä napakoina et joutuu hengittelemään ja välillä irvistelemään.

Katsoin tuossa yhdenkin illan kellotuslappua, olin siihen kirjannut parin tunnin ajalta suppareita 3-4min välein ja sitten ne loppui.

Ne pitää vaan koko ajan varpaillaan ja vie voimat ja hermopt koska mulla ainakin laukaisevat myös selkään tosi ikävän jomotuksen.

Mutta huomenna aika synnärille, katsotaan vieläkö on paikat ennallaan...

Tosiaan, paljon tsemppiä!

Marju ja Mikki 37+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla