Eiko teita Halosen kannattajia arsyta se miten demarit ja SAK yrittavat ohjailla ihmisten aanestyskayttaytymista pelottelemalla?
Juuri siis SAK:n lentolehtisillä ja nyt viimeisemmäksi toi Lipposen puheenvuoro. Lipponenhan on tunnetusti NATO:n kannattaja, ja nyt ihan selvästi on puolueen pelastamiseksi joutunut vasten tahtoaan päästelemään tällaisia sammakoita suustaan. Kaikesta näkee että demarileiri on ihan kauhuissaan kun ei vaalit olleetkaan niin helpot mitä aluksi luultiin.
Mua ainakin ärsyttää. Minä mullilaumana äänestäjiä oikein pidetään?
Kommentit (4)
Vierailija:
Juuri siis SAK:n lentolehtisillä ja nyt viimeisemmäksi toi Lipposen puheenvuoro. Lipponenhan on tunnetusti NATO:n kannattaja, ja nyt ihan selvästi on puolueen pelastamiseksi joutunut vasten tahtoaan päästelemään tällaisia sammakoita suustaan. Kaikesta näkee että demarileiri on ihan kauhuissaan kun ei vaalit olleetkaan niin helpot mitä aluksi luultiin.Mua ainakin ärsyttää. Minä mullilaumana äänestäjiä oikein pidetään?
Sen jälkeen kun ihmiset on tajunneet mitä hän oikeasti ajaa takaa tällä " Työväen presidentti" - teemallaan? Mun mielestä toi nyt painii ihan eri sarjassa kuin vasemmiston masinoima kampanja. Ja nimenomaan kun niiden kampanjan sisältö on vain ja ainoastaan se, että kampanjoidaan Niinistöä vastaan, ei oman ehdokkaan puolesta. Kyllä on ylitetty hyvän maun ja rehdin pelin rajat. Halosen blogikin on vaan täynnä Niinistö-vastaista propagandaa, ei mitään hänen omia mielipiteitään tai tuntemuksiaan.
Itse en kyllä ole tuntenut, että mikään taho olisi ohjaillut minua, osaan näet ajatella ihan itse, ja ehdokkaani olen myös päättänyt ajat sitten.
perusäänestäjäkuntansa. Ei oikeistoporvarit koskaan mitään työväkeä ole mieltäneet olevansa.