Väite: Reimatec pukujen hinnat on nostettu pilviin sen takia kun reklamaatioita on tullut niin paljon??
Kommentit (5)
Minä voin ilmoittautua ostajiin, minusta ne on vaan nättejä ja meillä on niihin oltu tyytyväisiä. Sehän on nykypäivää että tuotemerkit profiloidaan erilaisille kuluttajille, on Reimateciä niille jotka ovat valmiita upottamaan rahaa pukuihin ja Lassieita niille jotka tahtovat venyttää senttiä :) Laadullisesti ero lienee pienempi kuin mitä hinta antaa olettaa.
Reiman puvut on hyviä! Olen kokeillut kolmella lapsella useita merkkejä,nyt käytetään pelkästään Reimaa.Mieluummin ostan yhdet kunnon haalarit kuin monta huonoa.Kalliimmaksi se tulee.Lisäksi värit miellyttää,sekä asusteet.
Mun mielest on REiman etu, että sen puvuista valitetaan, jotta osaavat huomioida ja kehittää laatuaan., Mutta joku raja tossa reklamoinnissakin pitäisi olla. Joka pikku asiasta valitetaan. Eräs tapaus oli, että äiti pesi ouvun liian kuumassa, se suli ja tästäkin olisi pitänyt rahat saada takaisn. Hei haloo, missä ushteellisuus.
Rasavilin pukuihin olen tyytyväinen. Onneksi nelivuotias tyttömme on vielä aika varovainen pukunsa kanssa niin, että se ei kulu kohtuuttomasti ja rikkoonnu kallis puku. Kyllä Rasavil on paljon halvempi. Reimatecilla on kestävämpi kangas käsittääkseni.
Ihmetelen kuitenkin kuka kumma noita ökykalliita pukuja ostaa. Itse en osta kuin Rasavilia ja Travallea. En ymmärrä, mitä järkeä on ostaa jotain Reimatecin hintaista. Kyllä pitäisi sadalla eurolla mielestäni saada paras kulutuksenkestoja vedenpitävyysl.