Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrenkaan jälkeen raskaaksi?

23.01.2006 |

Pikkukakkosen kuumeilu alkaa nostaa päätään, vaikka vielä on kyllä tarkoitus odottaa kesään ennen kuin edes jätetään ehkäisy pois. Onko kenelläkään mitään omakohtaista tai vierestä seurattua kokemusta raskaaksi tulosta ehkäisyrenkaan käyttämisen jälkeen eli kestikö kauan? Tiedän, että nämä on paljon muustakin kiinni, mutta olis kiva kuulla kokemuksia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Mulla on ekat luomumenkat (kp28) tulossa (koska??) nyt renkaan jälkeen, joten aihe kiinnostaa minuakin jos vain jollain on kokemuksia.

Kerron omiani heti kun jotain tapahtuu...

leppis

Vierailija
2/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun kokemus.

Käytin ehkäisyrengasta noin vuoden. Jätin renkaan pois lokakuussa 2005. Eka kierto kesti 30 päivää, seuraava 36 päivää . Seuraavassa kierron 30 päivänä tuli tosi niukka tuhruvuoto. Testasin 33. päivänä negan ja nyt tänään kierron alusta 40 päivää menneenä plussan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin rengasta 3 kk, sen jälkeen pari kuukautta kumeja ja heti kolmannesta kierrosta ilman rengasta tulin raskaaksi (tarkoituksella siis). Kaveri tuli raskaaksi renkaasta huolimatta =D.

Vierailija
4/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin syyskuussa 2005, sen jälkeen tuli yhdet menkat " normaalisti" , kierto 28pv ja seuraavasta kierrosta sitten plussasin! Ikävä kyllä se raskaus meni spontaanisti kesken viikoilla 10+6 tuossa ennen joulua :( Olimme aika ihmeissämme kun niin äkkiä tärppäsi sen renkaan jättämisen jälkeen!

memmuli

Vierailija
5/10 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tulin raskaaksi toisesta kierrosta Nuvaringin pois jättämisen jälkeen.

Onnea yritykseen! :)

Silmu rv 14+5

Vierailija
6/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan lupaavalta ;o) Miten tässä malttaa kesään odottaa? Toisaalta pitäis nyt unohtaa asia hetkeksi, että ei sitten tuu heti stressiä. Mulle kyllä passaisi nyt tuo renkaan kanssa raskaaksi hommakin ;o)

Vierailija
7/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhet 3päivän (niukat) mankat ja sit niit ei enää kuulunutkaan:) Siis nuvaringin lopettamisen jälkeen..

Vierailija
8/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä et muita on onnistanu paremmin ku mua..

Käytin nuvaringiä about 2 vuotta ellen kauemminkin..03/05 jätin pois ja sen jälkeen kierrot heitelly 33-116..Neljät menkat ollu siten maaliskuun..

Oon alkanu epäillä etten ovuloi ollenkaan..Enne nuvaringiä ollu normaalit kierrot..

Joten ei enää ikinä hormonaalista ehkäsyä!

Niin sitä vauvaa odotellaan edelleen..

Vierailija
9/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopetin ehkäisyn käyttäminen kesäkuussa 2004 ja vieläkin odotellaan perheen lisäystä... clomeilla olis ens kierrossa tarkoitusta aloitella kun tulosta ei näytä tulevan ....

Vierailija
10/10 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti meillä enemmän kuin ajankohtainen ja todella askarruttava. Olen käyttänyt Nuvaringiä 8/05 lähtien ja sitä ennen varmasti ainaki 6v pillereitä, nuoresta iästäni huolimatta ;) olemme jättämässä renkaan pois 18.5., jonka jälkeen aateltu odottaa yhdet omat menkat ja sit alkaa yrittään.. Meillä on häät juhannuksena, joten siksi tuo ajankohta eli halutaan häät ohi ennen kuin raskaus ainakaan alkaisi kovasti näkyä ;) ja toi ajankohta sit mahollistaa sen, ettei ennen häitä raskaaks tuu :)

Kiva kuulla hyviä kokemuksia renkaan poisjättämisestä ja sen jälk raskaaksi tulemisesta.. Mulla pelottaa älyttömästi, ettei tärppää pian ja kestää kauankin tai tuleekohan raskaaksi ollenkaan.. se olis mulle niin kova asia, etten tiä, mitä sit tekisin..... :S toivomme siis parasta ja pelkäämme pahinta.. Raskaaksi sais tulla vaik heti, mut odotetaan noi häät ensin ;) kiva kuulla kuiten, et tääl hyviä kokemuksia :) tsemppiä kaikille!