EN OLE MISSÄÄN VAIHEESSA HALUNNUT LAPSIA!
KOLME LASTA KOHTA NELJÄS!! Ekalla kerralla kolmoset ja nyt tuli TAAS ehkäisyn läpi. Mies ei anna tehdä aborttia, vaikka sanoin että minä en jaksa enkä HALUA lapsia kun nämä kolmosetkin RASITTAVAT AIVAN MIELETTÖMÄSTI!! EN HALUA NÄITÄ!!!
Inhottaa, en ole yhtään äitimäinen, en lapsiystävällinen enkä tunneherkkä kuten muut äidit. En tahdo olla äiti. Miten voin tehdä itse keskeytyksen jotta sitä luultaisi vahingoksi?
(Näin kuulin naapurista, pitäisikö ilmoittaa jonnekkin?? Huolettaa ne lapset jos äiti kerran on tuommoinen, huusi vaan kuin hyeena, kun olin pesutupaan menossa niin pakko oli jäädä hetkeksi kuuntelemaan sitä huutoa. Jollekkin ihan selvästi puhui/huusi puhelimeen, lapsista en kuullut ääniä, mutta ne on aina ihan hiljaisia.. Auttakaa, ettei se vaan tee itselleen mitään tai vauvalle, minä voisin ottaa ne kaikki vastaan, oli pakko tulla teiltä apua kysymään kun en kehdannut soittaa ovikelloa ensin mietittyäni)
Kommentit (7)
Luultavasti oli tunnehyrsykässä ja hormonit sekaisin ja puhuu tuollaista järkyttyneena..
Soita sossuun ja sano että se meinaa tappaa ne ni tulee vilinää sinnekkin. Poliisit käy hakee ne ja kaikki o hyvin.
Siis saakohan äiti tarpeeksi lastenhoitoapua? Kuulostaa siltä, että tukiverkostoa ei tarpeeksi ole vaikka on kolmoset. Muutenhan hermot menee keltä tahansa. Voisit kysellä ihan suoraan. Varmasti tarvitsee empatiaa ja konkreettista apuakin esim. neuvolan kautta.
Voit kertoo miehelles vaikka et todettiin tuulimuna ja pitää kaapia. Meet lääkäriin ja kerrot ukolle et aloit vuotamaan. Sen ei tarvii tietää kaikkea.
Menenkö oven taakse vaan kolkuttelee ja kysymään että hei, tarttetko apua?! No ehkä ei.. Eilen ei enää kuulunu mitään sitten sen episodin jälkeen, ulkona olivat vain myöhemmin. Huolettaa, mutta en kehtais mennä päin naamaa kyselee mitään.
HALOO NAISET? ETTEKAI TEKIN VAIKENE??