Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän autosta kytkettyä turvatyynyn pois päältä ITSE?

Vierailija
23.01.2006 |

Mies väittää, että autoliikkeessä pitää käydä " suljetuttamassa" jos haluaa pistää vauvan turvakaukalon eteen...

Eikö uusissa autoissa pysty itse kytkemään on/off???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joistakin suht (pari vuotta) uusista autoista ei pysty itse laittamaan on/of

Vierailija
2/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvatyynyä. Sanoivat, että on laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen ei kuitenkaan SAA luottaa, koska törmäystilanteessa saattaa kuulemma laueta kuitenkin. Elikkä lapsi on takapenkillä kaukalossaan.

Vierailija
4/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat autoliikkeet eivät enää suostu poistamaan turvatyynyjä, koska jos auton myy eteenpäin, eikä muista uudelle ostajalle asiasta ilmoittaa ja tämä ajaa kolarin, on vastuu periaatteessa tyynyn poistajalla. Tai näin meille selitettiin, kun olimme autoa ostamassa.

Käteväähän olisi sitä lasta siinä etupenkillä pitää, mutta turvallisin paikka on takana.

Vierailija
5/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat autoliikkeet eivät enää suostu poistamaan turvatyynyjä, koska jos auton myy eteenpäin, eikä muista uudelle ostajalle asiasta ilmoittaa ja tämä ajaa kolarin, on vastuu periaatteessa tyynyn poistajalla. Tai näin meille selitettiin, kun olimme autoa ostamassa.

Käteväähän olisi sitä lasta siinä etupenkillä pitää, mutta turvallisin paikka on takana.

Vierailija
6/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun opettaja sanoi, että älkää koskaan luottako siihen että turvatyyny ei kolarissa avaudu, vaikka on kytketty pois päältä. Tarkoitti siis sitä, jos lapsi on turvaistuimessa etupenkillä. Siinä voi mennä pikkuiselta henki, ja sitten on turha jossitella merkkihuollossa, että sepä laukesikin, vaikka ei olisi pitänyn! Myöhäistä sitten.

Vierailija
7/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta laitettavaksi sellaiseen paikkaan, missä on ilmatyyny! Ilmatyyny voi joka tapauksessa laueta kolaritilanteessa ja lopputuloksen voi jokainen arvata..

Vierailija
8/8 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulossa -06 Vectra eikä tietääkseni siitäkään voi itse kytkeä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi