Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te äidit ette suostu myöntämään, että luonto on tarkoittanut vartalonne rupsahtamaan lastensaannin myötä?

Vierailija
23.01.2006 |

Nuorella naisella pitää olla seksikäs ja haluttava vartalo ja olemus. Näin nainen houkuttelee miehen parittelemaan kanssaan ja lajin jatkuvuus turvataan. Kun nainen on saanut lapsensa, luonto ei ole katsonut tarpeelliseksi pitää synnyttäneen naisen vartaloa enää miestä kiihottavana, koska lisääntymistarvetta ei enää ole.

Aivan yksinkertaista luonnon logiikkaa, jonka olisitte koska tahansa valmiit hyväksymään ellei se koskisi teitä itseänne!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mäkin tunnen enimmäkseen äitejä, jotka ihan samannäköisiä ennen ja jälkeen synnytyksen....

Vierailija
2/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huomannut vartalossani ihmeempiä muutoksia ekan synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 5-kymppinen nainen, joka ei enää voi saada lapsia oli hänellä niitä sitten 0 tai 10, ei ole vartaloltaan yhtä houkutteleva kuin 2-kymppinen, synnyttänyt tai ei.

Vierailija:

Kun nainen on saanut lapsensa

Vierailija
4/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku 5-kymppinen nainen, joka ei enää voi saada lapsia oli hänellä niitä sitten 0 tai 10, ei ole vartaloltaan yhtä houkutteleva kuin 2-kymppinen, synnyttänyt tai ei.

Vierailija:

Kun nainen on saanut lapsensa

Vierailija
5/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu noin vaihdevuosi-iässä. Nykyisin se vaan monella tapahtuu huomattavasti aiemmin, kiitos epäterveiden ja luonnonvastaisten elintapojen; liikkumattomuus ja huono ravitsemus

Vierailija
6/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapsen, mutta miehet tuntuvat silti pitävän minua haluttavana, välillä vähän liiankin kanssa omasta mielestäni. Ehkä rupsahtamiseni on sitten jotain henkistä laatua, joka ei näy päällepäin...?

Vierailija
7/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että " luonto" on kamalasti miettinyt näitä asioita ja harkiten asettanut tarkoituksia. Suostun siihen, että joskus täällä kuollaan, mutta siihen saakka jätän " luonnon tarkoitukset" ihan sikseen, parhaani mukaan:

Käytän silmälaseja, napsin pillereitä ja lääkkeitä kun tarve vaatii, käyn lapsettomuushoidoissa (lahjoitin munasolujakin), olen pussannut toista naistakin. Ihan varmasti teen parhaani, että mahdollisimman pitkään olen rupsahtamattakin. Mitäs muuta " luonnotonta" sitä vielä voisi keksiä?

Vierailija
8/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa synnyttäneet naiset kiinnostavat miehiä, koska ovat hedelmällisiä. Synnyttämättömästä ei samalla tapaa voi sanoa..jos nyt aletaan luonnonlakeja miettimään, niin mietipä sitä!

Vierailija
9/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vartalo raskauden takia mitään rupsahda pöllö...tunnen kuule kymmeniä litteävatsaisia ja selluttomia ÄITEJÄ:) Ja sitten jos rupsahtaisinkin, niin lapsesta sen " hinnan" maksaa kuule mieluusti.

Itse en kummassakaan raskaudessa edes miettinyt mitään rupsahtamisia. eikä mun vartalosta kyllä mitään raskauden merkkejä huomaa edes.