Mitä sanoisit äidillesi tässä tilanteessa?
olen sairastanut anoreksiaa nuoruudessani kymmenen vuotta. Laihduttamiseni alkoi, kun äitini haukkui minua lihavaksi. Nykyisin olen normaalipainoinen. Äitini ei nykyisin minut nähdessään tai puhelimessa mistään muusta juuri puhukaan, kuin siitä, mitä minun pitäisi syödä tai miten liikkua, että laihtuisin, tai millä konsteilla laihtumista kannattaisi alkaa yrittämään. En ole sanallakaan maininut, että haluaisin laihtua.
Kommentit (6)
Jos ei uskoisi puhetta niin sulkisin puhelimen aina jos rupeaisi näitä juttuja tulemaan.
joko olen hiljaa tai sitten on välit poikki ja koko suku kuulee, miten julma ja ilkeä olen, kun äitiäni noin kohtelen. ap
Mää sanoisin äidilleni (jos kehtaisin) että vaihdetaanko puheenaihetta, tai jos haluat jutella läskeistäni (oli niitä tai ei) niin juttelee jonkun asiantuntijan kanssa, kuten terapeutin.
Mutta koska en oikeastaan uskalla sanoa äidilleni mitään tommosta niin olisin vaan hiljaa ja vaihtaisin aina aiheen -kunnes menettäisin joku päivä hermot ja kehottaisin huolehtimaan omista makkaroistaan..
Tsemppiä ap!
Se että itket, osoittaa ettet sano niin vain loukataksesi häntä vaan siksi, että äitisi loukkaa sinua.
Kerro sitten itse suvulle (jos sua asia häiritsee) asioiden todellinen laita.
oikeasti äitisi tekee todella väärin!!!