Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit äidillesi tässä tilanteessa?

Vierailija
23.01.2006 |

olen sairastanut anoreksiaa nuoruudessani kymmenen vuotta. Laihduttamiseni alkoi, kun äitini haukkui minua lihavaksi. Nykyisin olen normaalipainoinen. Äitini ei nykyisin minut nähdessään tai puhelimessa mistään muusta juuri puhukaan, kuin siitä, mitä minun pitäisi syödä tai miten liikkua, että laihtuisin, tai millä konsteilla laihtumista kannattaisi alkaa yrittämään. En ole sanallakaan maininut, että haluaisin laihtua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti äitisi tekee todella väärin!!!

Vierailija
2/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskoisi puhetta niin sulkisin puhelimen aina jos rupeaisi näitä juttuja tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko olen hiljaa tai sitten on välit poikki ja koko suku kuulee, miten julma ja ilkeä olen, kun äitiäni noin kohtelen. ap

Vierailija
4/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sanoisin äidilleni (jos kehtaisin) että vaihdetaanko puheenaihetta, tai jos haluat jutella läskeistäni (oli niitä tai ei) niin juttelee jonkun asiantuntijan kanssa, kuten terapeutin.

Mutta koska en oikeastaan uskalla sanoa äidilleni mitään tommosta niin olisin vaan hiljaa ja vaihtaisin aina aiheen -kunnes menettäisin joku päivä hermot ja kehottaisin huolehtimaan omista makkaroistaan..

Tsemppiä ap!

Vierailija
5/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että itket, osoittaa ettet sano niin vain loukataksesi häntä vaan siksi, että äitisi loukkaa sinua.

Vierailija
6/6 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten itse suvulle (jos sua asia häiritsee) asioiden todellinen laita.