Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 23.1.2006***

23.01.2006 |

Vielä en avausta huomannut, joten tässäpä tämä uusi nyt sit ois..

Kommentit (30)

21/30 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

körömölli:

PUPPISKA:Vähät plusasta..varmasti on vaan turvotusta ja polttarit on vaan kerran elämässä..(toivottavasti ainakin) joten SILLIN pitääkin syödä ja juoda niin, että napa paukkuu ;o)!!

Voi silli parka ;o)!!

Ja Plusakin vielä!!!

Nyt on paree lähtee nukkumaan ennen kun mä sekoon kokonaan ;o)!!

Ja tosiaan..anteeks taas kaikki jutun lukuisat kirjotusvirheet..älkää antako niiden häiritä ;o)..eikä mulla muuten oikeesti oo mitään lukihäiriötä, vaikka mun tekstit välillä siltä näyttääkin..se on vaan tää mun liian söheltävä kirjotustyyli yksi sormijärjestelmällä ;o)!!

Vierailija
22/30 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nyt tullut tulosta tällä viikolla, paino suurin piirtein samassa kuin viimeksi, jos ei hiukan enemmänkin. Flunssassa olen tällä hetkellä, enkä ole syömisiäni merkannut kovin tarkasti, liikuntakin on jäänyt minimiin pakkasten ja nyt sen jälkeen flunssan takia. Menkatkin just menossa. No, jospa ensi viikolla olisi sitten jotain tapahtunut... Hurjasti tsemppiä meille kaikille! Ja onnittelut heille joilla on häät tiedossa, muistan miltä tuntui silloin kun suunniteltiin omat häät silloin 8 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee. Olipa hauska aamunavaus. :O)

Nyt työn pariin, puuuuh! Tämä ale aika alkaa jo väsyttämään...

Vierailija
24/30 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin tuon edellisviikon pinon, ja huomasin, etta mulla oli käynyt pikku moka, eli edellisviikon maanantaina painoni oli 80 tasan, ja nyt 79,9, siispä painoa oli tippunut vaivaiset 100 gr, eikä suinkaan 300, kuten väitin. Sorry, ilmeisesti toiveajattelua...

Voi kun oli ihana lukea polttarikuulumiset! ..oi nitä aikoja... tulee vallan nuoruus mieleen!

Mä alan olla ihan kypsä tähän meidän talveen" ; vettä sataa, lunta ei ole kuin pari hassua länttiä, ja aina on ankean synkkää... plääh! Tulis nyt lunta ja sellainen mukava pikkupakkanen!

Nyt pitäisi ryhtyä leipomishommiin, esikoinen täyttää huomenna 5 vuotta. Kyllä on muuten 5 vuotta hurahtanut nopeasti; minustahan tulee tätä vauhtia pian vanha -hui!

Nostalgisena, 90M

25/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eilinen meni taas hyvin pisteissä ja tein vielä pihalla 45min.lumitöitäkin eli tuli ns.hyötyliikuntaakin, jee ;o)!!

ANNIKA1973:Noh..ens viikolla sitten taas pudotusta..koitahan saada itses kuntoon ;o)!!

KATTI26:Pitäähän sitä teille aamuks valmiiks kirjotella " naurunaiheita" silmät ristissä ;oD!!!

Eikös alet pian jo lopukin..koitahan jaksaa ;o)!!

90M:Noh..noita sattuu..onhan se pudotusa tuo 100grammaakin, hyvä!!

Hurjasti Onnea 5-vuotiaalle :o)!!!

Se on kyllä kumma miten sen ajankulun huomaa juuri lasten kasvusta..minäkin syksyllä haikeena mietin, että hyvänen aika..muistan juuri, kun poikaa massussa kasvattelin ja sitä onnea kun poika syntyi ja nyt se samainen poika aloitti jo koulunsa..pianhan se lähtee armeijaan ja äiti on surkeena ;o)..mutta niin se vaan menee..aika kuluu,lapset kasvaa ja vanhemmat valitettavasti myös vanhenee samaa tahtia ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!!

Vierailija
26/30 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aloittivat flunssailun ja lämpöilyn viime viikolla ja viimeinenkin sai itsensä vetkulikuntoon tänään. Nukahti, ressukka, eteisen matolle kesken ruuanlämmityksen mikrossa :( Itsellänikin on olo kuin osuuskaupan myyjällä (sorry, jos joku teistä sattuu olemaan kyseisessä ammatissa ;D) ja kurkun karheuteen nappailen teetä litratolkulla.

En todellakaan käynyt vaa' alla maanantaina, teen sen vasta viikon päästä. Sunnuntaina paino oli 86,9 eli olikohan siinä 200g plussaa - höh, minäkö jojo-laihduttaja! Vuosiakin tuli tässä lisää ja mies oli ostanut minulle kuukausikortin läheiseen kuntoklubiin... tulevaisuudessa siis jos ei paino putoa niin ainakin kunnon pitäisi kohota.

Parempaa vointia teille muille!

EM

ps. Köris hei, ei kai me nyt IHAN samaa tahtia vanheta kun lapsemme kasvaa...? Ei kai ;)

27/30 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMONAMOHA:Myöhästyneet synttärionnittelut ;o)!!

Osaspa mies valkata käytännöllisen lahjan..tuliskohan sitä itsekin sitten mentyä, jos sais lahjaks!?!

Koitahan parantua pian ja sitten taas kova tsemppi päällensä laihtarin kanssakin, jookosta ;o)?!

Mitenkäs muilla on viikko sujunut???

Mulla meni siis maanantai ja tiistai pisteettömänä, mutta luulen, ettei pahasti yli menty kumminkaan ja nyt oon taas tosiaan joka päivä harrastanut liikuntaakin..eilenkin aattelin mennä koiran kanssa 2km:n lenkin, mutta kun ei ollut valaistusta sillä reitillä niin päätinkin kiertää sen liki 6km lenkin ja kiersinkin vauhdikkaasti..oikeen itseänikin ihmetytti, että mites se noin nopsaan meni ;o)..aattelin taas tänään mennä!!!

Eipä kai mulla muuta..se on taas viikonloppu edessä ja sehän on se, joka tuntuu monille olevan se vaikein, joten ihan hirmusti tsemppiä kaikille ;o)!!!!

t.Köris

Vierailija
28/30 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EM: Koita toipua taudista! On se tuskaa kun koko porukka sairastelee. Meillä oli syksyllä 1,5 kk:tta koko ajan joku tauti päällä. Voimat hupenee, eikä jaksa keskittyä muuhun kuin perusselviytymiseen.

Köris: Eilen oli minun tämän vuoden eka pv ryhmä. Jeejee, puntari näytti 84,7 eli viikko on mennyt aika kivasti. Meidän vaaka näytti kyllä 600g enemmän eli mihinkä sitä nyt uskoo? Laitan tänne edelleen oman vaakan lukemat. Liikunta on jääny mulla vähemmälle nyt. Otan itteeni niskasta kiinni viikonloppuna!!! Sää oot saanut liikuntapistoksen selvästi! Hieno homma!!

Hyvää laihdutusviikonloppua kaikille!

Vierailija
29/30 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä juuri taulukkoa omasta laihtumisestani eikä hyvälle näytä. Tai siis meneehän paino kokoajan jotenkuten alapäin, mutta silti:

1 kk painoa tippui 5.4 kg

2 kk painoa tippui 1.8 kg

3 kk painoa tippui 1.2 kg

4 kk painoa tippui 0.6 kg

5 kk painoa tippui 0.5 kg

Seuraavaksi sitten 0.4 kg. No toivottavasti helmikuun loppuun mennessä on enempi tippunut.

- Minlee

30/30 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Hieno juttu, että viikko sujunut hyvin ;o)!!

MINLEE:Älähän sinä huoli, kyllähän tuo on oikein hyvä saavutus..äkkiä kun laskin niin tuohan teki liki 10kg ja aikaa on kulunut 5kk, joten se on sen 2kg kuukaudessa/0,5kg/vk mikä on ihan suositeltava tahti, jotta paino myös pysyy poissa ;o)!!

Mulla on mennyt taas ihan pisteissä, vaikka isäntä eilen yllätti ja teki ruokaa ja ruokahan oli sitten tietty lasagnettea eli eipä sitten enää iltasella tarvinnut mitään syödäkään, koska sehän on ihan laihduttajan kauhuruokaa..pisteitä menee ihan vietävästi, mutta oli se kyllä niin hyvääkin ja miehellä ajatuksena kultainen, joten enhän mä voinut olla syömättä ;o)!!!Ja mies oli vielä valmiiks lautaselle annostellut eli annoskaan ei ollu pienimmästä päästä, mutta eipä huolta..pisteet riitti ja nälkä ei sen satsin jälkeen kyllä enää vaivannutkaan yhtään ;o)!!

Kaikille mukavaa ja kevyttä viikonloppua :o)!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän