Maanantaita elohiiret.
joukkoonne ilmoittautuu varsinainen nettikeskustelujen amatööri. Eilen tutustuin ekaa kertaa keskustelupalstaan ja löysin sieltä teidät. Uskaltauduin ilmoittautumaan, joskaan en tiedä menikö se edes oikeaan paikkaan, kun en ole ennen moista tehnyt. Lueskelin teidän kirjoituksia eilen puoleen yöhön asti, enkä sitten enään jaksanut omaa viestiä näppäillä. mutta nyt yön noin joten kuten levättynä (kuopus valvottaa) ajattelin rohkaistua kirjottamaan...
eli raskaus on neljäs, olo on pahoinvoiva, väsynyt, paleleva ja sanoinkuvaamattoman onnellinen uudesta tulokkaasta ! Perheeseen kuuluupi 8v (tyttö) koululainen, 6 (tyttö) eskarilanen ja 1 1/2v (poju)kuopus. mulla on rv noin 11 ja la 13.8.06.ja eka ultra noin viikon päästä!!! Nyt täytyypi lopetella kun on pakko painella pyykkipoika nenässä tekemään ruokaa! hyviä vointeja kaikille !
ieppa -75
Kommentit (23)
quiero3:
Joo itse sain tuon la 21.8 OYS:n sivuilta ja neuvolatäti sitten viimeviikolla 20.8. Eli kuitenkin lähellä ollaan =) ja on muutenkin ollut kiva lukea sinun juttuja, kun tuntuu että osa on just niin kuin oisin itse kirjoittanut...
Niin kuin sinäkin tuossa yllä mainittit.
Niki
Kävin sitten jumpassa ;) No, ennen kotoa lähtöä pöntön kautta ja sielläkin velloi ikävästi masussa :( Kuitenkin kivaa oli päästä pois hetkeksi kotiympyröistä. Edelleenkin kylmä koko ajan. Jumpassakaan en meinannut saada itseäni lämpöseks vaikka yleens olen punainen kuin paloauto.
Varasin tänään ekan ultran ja se on sitten kuukauden päästä. Siihen on IKUISUUS. En tiedä, miten oikein jaksaa odottaa. Eka neuvolakin on vasta 9.2 eli sinnekin on liian pitkä aika. Kivaa lukea muiden neuvola- ja ultrakuulumisia ;) ja ihanaa, että kaikilla viidaan hyvin!
Tervetuloa mukaan elohiiriin ieppa ja syrinx!
Päiväkirjasta se verran, että rupesin pitämään ihan muutaman lauseen päiväkirjaa pojan synnyttyä 12/04. Nyt harmittaa, etten aloittanut aikaisemmin. No, touhua olen jatkanut ja sain mieheltäni ihanan Ihaa-kalenterin jouluksi, johon mahtuu joka päivälle sivullinen teksitä. Sinne sit laitan poijan ja masukaverin juttuja. Tosiaan niin äkkiä kun unohtaa asiat...
Hih, kivaa, että kommentistani oli apua pumpuli ;) ;) On nuo miehet hieman hassuja välillä. nyt vaan äkkiä etsimään mieleinen, ettei miehen mieli muutu välissä.
Eipä mulla oikeestaan muuta kuin hyvää viikon alkua kaikille ja paranemisia pikkupotilaille erinäisistä taudeista, jotka vaivaavat.
Air ja masu 8+1
Onpas tänään elohiiret ahkerasti ravannut neuvolassa :)
Meillä oli elämämme eka neuvola myös tänään, ja se oli aivan ihana kokemus! Neuvolantäti oli tosi herttainen, ja pikkuisen sydänäänet kuultiin jo doplerilla! Tosi lujaa se sydän sitten jumpsuttikin, aivan mahtava tunne!
Muuten voin kyllä allekirjoittaa Nikin kirjoituksen täysin! Mullakaan ei ole juuri mitään oireita, joten tosi epätodelliselta tää raskaus vieläkin tuntuu. Tänään onneks taas saatiin vähän konkreettisempi todistus siitä, että kyllä masussa on elämää :) Jo 2,5 viikon päästä meillä onkin sitten ultra. Ihanaa kun ei tartte sitä enää jännittää ihan niin paljon, kun nyt kuultiin sydänäänet.
Raskauspäiväkirja oliskin kiva ajatus, mutta ihmettelenpä vaan, että mitä sinne kirjottais, kun ei tunnu vielä juuri mitään. Samasta syystä en ole tännekään jaksanut kirjotella vähään aikaan, vaikka teidän juttuja olenkin joka päivä lukenut. Iltapäivisin kyllä alkaa jo masu pömpöttää ja tekisi mieli avata housunnappi, mutta en kehtaa töissä. Kotona olen koko ajan nappi auki tai verkkareissa. Me lähdetään viikon matkalle 12+5 ja arvon tässä juuri, että pitäiskö sitä ennen varmuuden vuoksi käydä ostamassa jotkut äitiyshousut, jos masu turpoaa reissun aikana. Muutenhan en voi mennä töihin, jos en mahdu mihinkään työvaatteisiin!
Nyt täytyy mennä sohvalle pötköttämään...
-Q- ja -q- 10+0
P.S. Niki, meillä on sama la, mutta eri määrä päiviä, jos sulla on nyt 10+1?!