Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäidin köyhyys ottaa päästä ja rankasti!!

Vierailija
23.06.2008 |

.

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä hoidat kiltisti lapsia kotona.

En sietäisi tuollaista. Olen itsekin kotiäiti mutta on meillä sentään yhteiset ne vähäiset rahamme. Molemmilla on omat tilit mutta laskut ym. hoidetaan siten että kummalla on sillä hetkellä rahaa.

Ruokaa varten saan miehen luottokortin mukaan ja käyn nostamassa rahat tililtä ja teen ostokset.

Kyllä kannattaisi nyt ottaa asia puheeksi.

Mielestäni olisi reilua että teillä olisi miehen matkan aikana aivan yhtä paljon rahaa käytettävänä kun hänellä siellä. Onhan hän yksin ja teitä enemmän vaikka oltettekin "vain kotona."

Vierailija
4/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ressukoita, jotka vaan "ajautuvat" tuohon tilanteeseen.

Mitäs jos ap:kin nyt vaan ottaisi lusikan kauniiseen kätöseen ja hoitaisi tilanteensa kuntoon. Miksi sitä on tähän asti tarvinnut vetkutella?

Hinnasto miehelle, jolla ostaa sulta palvelut, tai sitten hoitaa itse hommansa, kuten ruoanlaiton, pyykinpesun, lastenhoidon.

jos ei ala onnistua, teet miehelle sitten laskelmat siitä, minkä verran sile jää käkteen, kun sä pakkaat lapset kainaloon, ja poistut yksinhuoltajaksi.

Vierailija
5/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toiveesta ehkä? Haluaako eristää sinut yhteiskunnasta? Onko sukutila, johon sinulla ei ole osaa eikä arpaa? Oleellinen kysymys on myös mitä omistatte? Omistatteko siis yhdessä talon, jossa asutte tai jotain muuta? Pahinta on, jos mies on omiin nimiinsä ostanut jotakin ja makselee siitä lainoja pois ja samalla saa sinulta ilmaisen kodin- ja lastenhoidon. Sinä osallistut siis perheen elättämiseen työpanoksellasi yhtä lailla, mutta et pysty kartuttamaan omaisuuttasi. Jos teille tulee ero, olet puilla paljailla, ei omaisuutta ja työkokemuskin ehkä ruosteessa.

Siis aivan hirveää, miksi kukaan suostuisi tuollaiseen? Äkkiä muuttamaan jonnekin missä sinäkin voit tehdä jotakin muutakin kuin käkkiä rahattomana kotona.

Vierailija
6/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvata itsellesi selkäranka. Miksi suostut tuollaiseen?

Jos mies ei muuhun suostu, ota avioero. Mitä iloa tuollaisesta miehestä on?

Ei hän näemmä ainakaan lasten kanssa aikaa vietä. Mahtaa olla oikea peto sängyssä, kun olet sen takia valmis sietämään epäinhimillistä kohtelua.

Yleensä perheessä sovitaan lomanvietot ym. yhdessä, eikä toisen tarvitse pyytää toista "viemään" lomalle. Onko lapset tämän miehen lapsia? Miten ikinä suostuit tekemään lapsia tai edes muuttamaan maalle tuollaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
7/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe muuta ratkaisua tuohon tilanteeseen kuin ero!

Vaikea uskoa, että mies jotenkin yhtäkkiä tuosta pystyy muuttumaankaan, ja miksi edes haluaisi?

Tuollaista paskaa, joka ei halua kustantaa edes lapsilleen kunnon ruokaa, ei voi edes isäksi kutsua! YÖK!!!

Vierailija
8/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että vaimo on alistettu palvelija ja ilmainen huora kotona. Lapset se pakollinen paha. Hyi helvetti, miten ei ISÄ halua ostaa kunnollista ruokaa lapsilleen?!

Vierailija
9/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla niin kärkkäitä.. Tarttee muistaa että tässä on toisen kumppanin mielipide ainoastaan esillä. Tiedä mitä mies kirjottaisi ketjuun jos saisi sanoa meille oman puolensa!

Mitä vikaa on jauhelihassa? Onhan se ihan hyvää syötävää. Siitä tekee vaikka sopan parille päivälle..

Jos ei kelpaa, pitää sanoa mitä mies tuo kaupasta tai mennä mukaan!

Taisin olla nro 15

Vierailija
10/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuli mieleen että oletko ees pyytänyt miestäs käymään ruokakaupassa tai sitten antamaan sinulle rahaa sitä varten, että ostat PERHEELLE ruokaa?! Vai onko jopa niin, että olet kuitenkin pyytänyt rahaa, ja mies on kieltäytynyt antamasta rahaa, olettaa että sinä pystyt ne ruuat ostamaan? Jos näin on, pakkaa äkkiä tavarat ja muuta vaikka sinne sukulaisiin hetkeksi. Kuten joku sanoi, eihän tuollainen ole mies eikä mikään joka elelee kuten haluaa, lähtee lomalle ja jättää perheen rahattomana kotiin...

Ei hyvänen aika...en vois ikipäivänä kuvitella, että mun mies ei ostaisi omille lapsilleen ja vaimolleen edes ruokaa....tai lähtisi meidän kanssa lomalle, oli se sitten sukulaisiin tai huvipuistoretkelle...

Nyt kyllä lähdet sinne sukulaisiin, kerrot miten asiat on, saat ihan varmasti apua asioidesi järjestämiseen! Eihän tuo ole mitään elämää ilmaisena piikana ja ilotyttönä, jssap!

Vierailija
11/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kyseltäisiin että miehesi siivelläkö sitten ajattelit elää?

Vierailija
12/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KUKAAN, ei edes av-mamma, ole NÄIN TYHMÄ.

Vierailija
13/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tekee sitä myös. Tosin en ole kotiäiti, mutta työtön. Alussa se oli järkytys, kun olin tottunut ajatukseen, että kaikki jaetaan. Mutta kun kerran miehestäni on tullut henkisen väkivallan harrastaja, niin en voi mitään. Jos alan pakottaa, niin tulee vain riitoja.

Kuule, terveessä perheessä eletään perhettä varten. Sinun perheesi ei ole terve ja miehesi on narsisti tai tekee noin jostain muusta syystä.

Minä olen valinnut sen, että toistaiseksi kestän tämän tilanteen. Osittain siksi, että olen aktiivinen työnhakija ja tiedän, että pian minulla on tuloja, joita saan itse käyttää. Itsekukin voi päättää, miten tulee kestämään tulevaisuudessa sen, että mies on väkivaltainen - tavalla tai toisella.

Vierailija
14/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asiasta oikein puhutaan.

Vierailija
15/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä provot mun havaintojen mukaan ovat erittäin innokkaina ketjuissaan kommentoimassa.

Vierailija
16/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä provot mun havaintojen mukaan ovat erittäin innokkaina ketjuissaan kommentoimassa.

Että suostuu tuollaiseen täysin järjettömään tilanteeseen?

Vierailija
17/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kirjoittaa siitä nettipalstalle?

Vau. Miksi kukaan suostuu tuollaiseen? Kuten aiemmin joku jo kirjoittikin, tuohan on ihan selvää henkistä väkivaltaa. Tyrannisoimista ja lasten kaltoinkohtelua isän puolelta.

_Miksi_ kukaan jää tuollaiseen tilanteeseen? Eihän se parane koskaan, pahenee vain. Eikö silloin ole parempi olla ilman puolisoa? Eihän tuollaista miestä voi kunnioittaa kumppaninakaan!

Vierailija
18/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaiseen suhteeseen edes tehdään lapsia!

Lähde, saat elarit, yksinhuoltajatuet, lapsilisät ja asumistukea. Pärjäät paremmin.

Vierailija
19/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet paremmin toimeen ja ei tarvii pestä miehen pyykkejä yms.

Vierailija
20/36 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka tiedä että paljon naisia (ja miehiäkin) elää parisuhteissa missä on henkistä tai fyysistä väkivaltaa? Miksi? Siinäpä kysymys.

Eihän tää nyt voi olla sulle uusi asia.