Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit painostavat synnyttänyttä ottaamaan kierukan?!

Vierailija
23.01.2006 |

Ikään kuin mitään muuta ehkäisyä ei olisi olemassakaan! Itse sanoin jälkitarkastuksessa, että en aio ottaa kierukkaa ja lääkäri melkein suuttui.Tiuskaisi että hanki asiatietoa kierukasta ja lykkäsi sen jälkeen lapun kouraan, että tuolta voit sitten hakea kierukan. Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi ja kuukautiset jo muutenkin runsaat, joten en tosiaan aio mitään kierukkaa laittaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sellaista käyttänyt, enkä aiokaan.

Vierailija
22/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä olotila on taivas. Kuukautiset kestää kaksi päivää ja selviän pelkillä pikkuhousunsuojilla. Seksielämä on entiseen verrattuna parantunut. Ainut negatiivinen asia on ensimmäisen 3kk vuodot kierukan laiton jälkeen. Niin ja minulle ei sopinut pillerit suvussa olevan aivoverenvuototaipumuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kolmatta vois tehdä heti perään... Kun puhuin tauosta vauvojen kans niin sanoi, että joo voi sen ottaa vuoden päästä pois.

Vierailija
24/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sovi sitten hormonikierukkakaan, samat hormonit niissä on kuin pillereissäkin ja aivoverenvuoto voi niilläkin tulla.

Niin ja minulle ei sopinut pillerit suvussa olevan aivoverenvuototaipumuksen vuoksi.

[/quote]

Vierailija
25/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerit eivät käyneet minulle,hävisi halut ja olo oli jatkuvasti kireä.Siitä huolimatta otatin hormonikierukan ja taivas aukeni ehkäisy asioissa :) kyllä on ihanaa nyt kun menkat niin olemattomat,että tuskin edes huomaa..ei tarvi miettiä ehkäisyä ollenkaan.Ei minkäänlaisiä välivuotoja ole ollut.Laiton jälkeen 2 päivää niukkaa vuotoa ja loppui kun seinään.Tämä toimii..MINULLA!

Vierailija
26/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa on käytetty kondomia. Lapsia on 3 ja kaikki " suunniteltuja" , ehkäisy on pitänyt 100 %:sesti. Raskaaksi olen tullut joka kerta 1-2 kuukauden kuluessa. Lääkäri ei uskonut, kun viimeksi kerroin. Mulle on kyllä ihan turha tyrkyttää kierukkaa tai pillereitä, sanoin heti, että aihe ei kiinnosta ja homma on hoidossa.

Vierailija
27/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi lääkärit ehdottavat helppoa ehkäisyä kuten kierukka. Ehkä jotkut saattavat jopa tyrkyttää väkisin, mutta he tekevät työtään sillä ehkäisy on tärkeä asia ja vieläkin niin monet naiset pitävät imetystä ehkäisykeinona, mikä se ei todellakaan ole.

Vierailija
28/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe oli vaan eri ehkäisyvaihtoehdoista. Kierukasta kun tuli puhe, sanoin etten halua vierasesineitä kehooni. Se siitä sitten. Pillerireseptin sain, mut se ehti mennä jo vanhaksi ennen kuin niitä oisin ees hakenut..

Vierailija
29/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Jorvissa. Kun vähän epäröin lääkäri tuhahti ja lähes tiuskaisi, noh, mitäs sitten ajattelit käyttää? Myös sairaanhoitajat jatkoivat samaa rallatusta. Ikään kuin olisin aivan holtiton ihminen. (En todellakaan ole, tiukkapipoisempaa ja huolellisempaa saa hakea heh)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi