Arkeen SYYSpaaperot-04 ja äiskät
Kommentit (42)
Ayap. Meillä on Cylindan astianpesukone ja se ON HYVÄ. En oikein osaa moittia mitään. Ja terästä on sisäosat. Astioita ei tarvi huuhtoa, kunhan rapsii ruuantähteet pois ja nakkaa koneeseen. On tosi hiljainen myös ja pitäis olla myös taloudellinen. Upolla oli muistaakseni aika vastaavaa mallia.
Mimmuli. Toivottavasti oma olosi on parantunut pakkasten laannuttua ja Nöösan myös. Muut selvitti jo allergiajuttuja, mutta mä mietin, että minkä verran Nöösä on mukana raksalla? Ulkoiset iho-oireet vois mun mielestä yhdistyä raksan pölyihin ja hajuihin myös.
Esikoisella hautui välillä useinkin korvantaukset ja meillä niihin parhaiten tehosi sinkkivoide, vaikka se onkin vähän sotkuista touhua.
Vaipoista mietin, että löytyiskö kestoista sopivaa vaihtoehtoa? Eikö silkkivaipan ainakin pitäisi rauhoittaa ihoa? Tosin jos maha on kovin sekaisin, niin en tiedä, auttaako sitten.
Saamuskalle on jo aiemmin pitäny sanoa, että oootte te kyllä eri hurjia, jos se 15 kertaa oli ja meni jo. VAU!
Unihiekkaa kaikille!
T@hti
Mitähän sanoin, että luulet minun kiirehtivän appiukon rytmitystä sähköisesti, kääk:) Minen osaa lääkärikieltä, joten johtuisko siitä:) Tilanne nimittäin päinvastoin ja mies varsinkin stressaa moisesta toimenpiteestä, vaikka koitin jo sanoa, ettei välttämättä ole niin hurja miltä kuulostaa. Toivon, että marevan auttaa hyytymistekijöihin. Sivustaseuranneena tiedän senkin, ettei lääkitys aina kovin äkkiä auta. Veljeni ramppaa jatkuvasti verikokeissa, vaikka tulppa oli jo yli 1,5v sitten. Elämäntyylilläkin on siinä kyllä vaikutusta, en sitä väitä. Appiukko taasen on aika reilusti ylipainoinen ja lonkkavaivainen, joten huonon kunnon takia hirvittää moiset sydänvaivat.
Tuli mieleen veritulppariskistä, että kauhistuttaa nykynuorten aikainen aikuistuminen. Jossain vaiheessa pitää viedä isorinsessa verikokeeseen ennen kun ehkäisy tulee ajankohtaiseksi. Toivottavasti ei vielä pitkään aikaan, mutta tunteeko sitä sitten omia lapsiaan niin, että tietää milloin on oikea aika. Minä kun uskon, että aina voi valistaa ja toivoa, mutta lastaan ei voi suoranaisesti kontrolloida kuitenkaan. Ellei kahlitse neljän seinän sisälle:) Testit voi toki tehdä milloin vaan, mutta tuli muuten toi ehkäisyasia mieleen (hmmm. isorinsessa täyttää 4v) :)
Suloinen ihana isorinsessa kaipasi koiraa kotiin, vaikka oli mummolassa tänään jossa koirakin on hoidossa. Ihan kuin huolehtis siitä, että koira tosiaan tulee vielä takaisin kotiin.
Lapset oli muutenkin tänään aika suloisina, voi liikutus:)
T: Ynis