Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketäs täällä tyapaa kirjoitella? Voisiko pinoutua:)?

22.01.2006 |

Minä nyt vuosien jälkeen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskossa Jeesukseen olen, 31 v. ja naimisissa muslimiperheeseen syntyneen miehen kanssa.

Vierailija
2/17 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole henk.koht., mutta uskoo kummiskin Jeesuksen olevan:). Joskus tosiaan vuosia sitten olin hetken tällä palstalla, mutta poistuin, kun oli hiljaista ja silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mieheni, jonka tapasin kristyissä piireissä. Poikamme siis saa kasvaa kristityssä kodissa, uskovien kummien avulla ja pyhäkoulustakin tietoa saavana.

Itse olisin kiinnostunut tietämään, oletteko jonkin lähetysjärjestön toiminnassa mukana? Itse olen vahvasti mukana evankeliumiyhdistyksen toiminnassa.

Vierailija
4/17 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskova kristitty myös. Pohdiskelen paljon ja tykkään lukea eri tavoilla ajattelevien kirjoituksia. Itse kirjoittelen vaihtelevasti, keskustelun aiheista ja innostuksesta riippuen.

Vierailija
5/17 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjoitellut toisinaan,enemmän tai vähemmän innokkaasti.

Olen uskossa Jeesukseen,kohta 36-v. ja yhden yli 2 vuotiaan tytön koti-äiti. =)

Vierailija
6/17 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä käyn enää lukemassa ja pudistelemassa päätäni ;)

Vierailija
7/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova kristitty olen. Tykkään myös pohdiskella asioita ja olen hyvin kiinnostunut erilaisista kulttuureista ja elämänkatsomuksista. Olen aina valmis hyvään rauhalliseen keskusteluun.

Vierailija
8/17 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli käytyä paljonkin, hetken aikaa jopa toimin valvojana mutta nyt olen viimein päättänyt jättää tämän palstan ja siirryn muille foorumeille.

Jos joku ihmettelee niin " Kristityt vs. Muslimit" -taistelu tuntui olevan se viimeinen niitti, vaikkei suinkaan ainoa. Ei ole minun taisteluni, joten väistyn takavasemmalle.

Kiitokset kaikille menneistä vuosista, siunatkoon Jumala ja Jumalatar teitä kaikkia ikään, sukupuoleen ja uskontoon katsomatta.

" Merry ye meet, merry ye part, merry ye meet again."

Blessed be,

Soturi

Vierailija
9/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoin mielelläni asioita jotka koskettavat minua arkipäivän tasolla. jos asia ei liikuta minua millään tavalla, jätän sen omaan arvoonsa.

minua suututtavat ne jotka lokeroivat minut epäaiheellisesti.

nautin musiikista, luonnosta ja liikkumisesta. elämänkatsomuspalsta kiinnostaa koska minä ja mieheni tunnustamme eri maailmankatsomusta. vaikka välillä hänen ajatuksensa vaativat hieman taustaselvitystä, kerta kerran jälkeen totean kuinka yksilöllinen hän onkaan (muihin samanmielisiin verrattuna)!

Vierailija
10/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä taida enää eksyä:D

Johan tässä on kolme vuotta tullut luettua tätä pätemistä sillä Ainoalla Oikealla Totuudella. Ja kun se ei liiemmin jaksa kiinnostaa, vieläkään, parempi vaihtaa muualle.

Vierailija
11/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vähääkään nämä " mun jumala on parempi kuin sun jumala" -jutut. Keskusteluksi tätä ei voi sanoa, vain lapsellisten ja kypsymättömien yksilöiden käsittämättömäksi pätemisfoorumiksi.

Vierailija
12/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa kaikille palstalle vielä kirjoittaville.

Eläkää sovussa ja yhteisymmärryksessä :D

Vierailija
13/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä pahimpia väittelyitä ja pätemisketjuja ole pakko lukea? Itse en edes avaa mitään muslimit vs. kristityt -juttuja, kun ei kiinnosta. Silloin tällöin täällä on kuitenkin tosi mielenkiintoisia keskusteluja, joita on kiva lukea ja osallistuakin.

Vierailija
14/17 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas, Silkkiuikku tuo avaukseni " elämänkatsomuspalsta -uuvuttavaa luettavaa" Siitä hyvin huomaa, kuinka tuollaisilla taisteluilla on tapana levitä..." omien" ketjujensa ulkopuolellekin.

Sana on vapaa ja keskustella täytyy, mutta eikö ole niin, liiallinen negatiivisuus syö hyvää mieltä ja on täysin turhaa?

Öh & kröhöm...jotta en nyt itse aivan poikkeaisi aloituksen aiheesta; olen 26-vuotias kahden lapsen äiti. Agnostikko kai kuvaa ajatuksiani parhaiten. Erilaiset ihmiset erilaisine näkemyksineen kiinnostaa.

Vierailija
15/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että kaikki aloitukset tuppaavat menemään väittelyiksi,

tai ei oikeastaan väittelyiksi vaan juupas-eipäs -hiekkalaatikkojutuiksi. Keskustelu on parhaimmillaan hyvin avartavaa, eikä tavoitteena tarttekaan olla yhteisen mielipiteen löytäminen, vaikka sivistyneesti keskusteltaisiin.

Tietysti kaikki uskovat ajattelevat olevansa oikealla tiellä, mutta juju on siinä, miten sen ilmaisee, mihin perustaa ja miten kohtelee muita. Kellään ei sitä lopullista tietoa kai ole, joten on aika jossittelua arvailla, kuka joutuu kadotukseen tms.

Surullista, mutta ei palstahengen huononemiseen paljon tarvita. Muutaman kerran täällä on peräänkuulutettu ihmisten motiiveja kirjoittaa. Halutaanko oppia uutta, julistaa omaa uskontoa vai vahvistaa omia ennakkkoluuloja?

Silkkiuikku:

Ei kai niitä pahimpia väittelyitä ja pätemisketjuja ole pakko lukea? Itse en edes avaa mitään muslimit vs. kristityt -juttuja, kun ei kiinnosta. Silloin tällöin täällä on kuitenkin tosi mielenkiintoisia keskusteluja, joita on kiva lukea ja osallistuakin.

Vierailija
16/17 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni-03:

.

Surullista, mutta ei palstahengen huononemiseen paljon tarvita. Muutaman kerran täällä on peräänkuulutettu ihmisten motiiveja kirjoittaa. Halutaanko oppia uutta, julistaa omaa uskontoa vai vahvistaa omia ennakkkoluuloja?

Tulipahan taas tätä luettua tekemisen puutteessa;)

Joillakin ainakin se suurin syy taitaa olla muille ilkeily, toisten kustannuksella nauraminen, kirjoitusvirheistä pilkkaaminen ja muu meininki jota tuskin omilta lapsilta suvaittaisiin hiekkalaatikollakaan. Tulee ihan mieleen, että ei kai teiltä loppuneet argumentit, kun pitää mennä henkilökohtaisuuksiin...?

Vierailija
17/17 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa sopii!

Rangborg:

...muu meininki jota tuskin omilta lapsilta suvaittaisiin hiekkalaatikollakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi