Sattusko jollain olemaan myytävänä mom by lindex äitiyslappuhaalarit, siniset ja kokoa 42?
Kommentit (13)
itse olen kyllä nyt raskaana mutta huomattavasti hoikempi kuin viime raskaudessa, joten en ehkä tarvitsisiskaan niitä...paljonko voisit maksaa? Ovat todella hyvässä kunnossa.
isesti etsin niitä. Paljonko sinä niistä pyydät?
sellaset haalistetut siniset olis. vauva syntyi 2 vkoa sitten joten ei ole itsellä enää käyttöä niille.
Nämä on sellaiset aika vaalean sinistä farkkua, ostetu kesällä 2004. ja pidetty tosiaan kaksi kuukautta sen jälkeen, nyt pölyttyy tuolla kaapissa. Olin silloin kokoa 42, nyt kokoa 36/38...joten en usko että niin paljon tästä enää lihon. maksoin niistä 39,90 joten ehkä...15 euroa, olisko liikaa?
3
ostin ne siksi, kun takapuoli näytti niissä pienemmältä ;) lahkeet myös levenee alaspäin.
3
mulla on vain oma nimeni sähköpostiosoitteessa.
kokoa 40 tai 42. Jos joltain löytyy niin voin laittaa meiliä:
heidlle@hotmail.com
Helsingistä/Espoosta voin tulla noutamaan haalarit, muuten postitse =)
Etenkin tuo ehdotus " äitiyslappuhaalarit" ja sähköpostiosoite! :D Toivottavasti löydätte toisenne, ja toivottavasti keksitte nyt sen simppelin ja itsestäänselvän ratkaisun, jonka varmaan kaikki muut täällä tajuavat.
Mun täytyy tarkistaa asia huomenna, nyt en voi kun ovat kaapissa huoneessa missä muksut nukkuu. Pääsetkö huomenna tänne av:lle, voisit huhuilla.
3
ehkä vaaleammat kylläkin, tai tuo kuva tummentaa...
3
itsekin siellä sellaiset myin syksyllä...