Olen NIIN VIHAINEN! Mies osti auton!!!!!!!!!!!
...just päästiin eroon edellisestä ja sen kuukausieristä;maksettiin 300e/kk. Ja se jo tuntu tooosi paljolta, kituuttamista...
No, ostettiin halpa auto ja nyt mies on viikon vihjaillu uudesta KALLIIMMASTA AUTOSTA..
No, sanoin ettei me voida ostaa kun tekee tiukkaa.. Mutta, sainkin nyt kuulla että on ostanu auton ja tässä kuukausmaksu 400e!!!
KIVA HOMMA, kituutellaan perkele vielä enemmän!!!
Vaikka autokuume iskeekin miehillä yleensä ja pahana niin silti pitäs jumankauta ymmärtää jos ei oo vara..!
Kommentit (28)
AP
Sinne meni luottamus, turha hänen ihmetellä miks ollaan taas hermoraunioina, kun rahat ei riitä mihinkään;(
Itte oon ollut ihan tyytyväinen miehen autojen vaihtoon. Yhdessä olon aikana mua on alkanut itseänikin kiinnostaa autot ja tietysti tehokkaat sellaiset niin kuin miestäni. Kun meillä ollut autohankinta ajankohtainen ja autoja koeajossa niin olen itsekin käynyt niillä pienen lenkin tekemässä.
Joo, on vaan tosi tympeetä kaveripiirissä huomata et autot on niin tarkasti nimikoitu et toinen on miehen ja yleensä se parempi ja kalliimpi auto ja nainen sit ajaa jollain halvalla koslalla. Ehkä naisille ei tosiaan merkkaa autot mitään. Mut kyllä täytyy sanoa, että autoissa on eroa. Paremmalla autolla voi tosiaan nauttia ajamisen ilosta. No, joo taidan olla harvinainen poikkeus eli nainen joka pitää hyvistä autoista ja autoilee mielellään säällä kun säällä.
Et ainakaan ymmärtänyt ap:n pointtia jutussa yhtään! Juurihan hän sanoi että se auto on ihana mutta kun ei ole varaa! Ei liity autolla ajamiseen tai ajamatta jättämiseen mitenkään.
Ostaa myös kaikenlaista,useimmiten viihde-elektroniikkaa, kysymättä minulta.Tietää etten hyväksyisi,joten ei halua kysyä..
Saa nähdä kuinka kauan tätä jaksaa.
Kyse olikin siitä,että rahat ei riitä ruokaan!100 e /kk ei mitenkään riitä ruokaan noin isossa perheessä. Se raha menee jo viikossa ruokaan. Kyllä kaikki varmaan haluaa ajaa hienolla autolla,se on selvä. Mut se auto ei ketää ruoki. Nälkä se tulee ajaessakin.
ilmeisesti Ap:tä ei autot kiinnosta. Jos tykkää hyvästä autosta niin kuin Ap:n mies niin kyllähän sitä jaksaa vähän aikaa hieman kituttaakin. Kysymyshän on siitä mikä kellekin on mieleistä. Ja kyllä mulla on lapsia jopa kaksi kappaletta. Kirjoittaa nro: 9
Riittääkö teidän perheessä 100e/kk ruokaan?
Kyse ei ollut " vähän kituuttamisesta" vaan mahdottomasta yhtälöstä!
t.10
ja miehellä vakitulot(hyvä palkka),itse olen vielä äippälomalla,ENKÄ VOISI KUVITELLA ETTÄ 100 eurolla KUKAAN PERHEELINEN ELÄÄ KK!!
syystä oot vihainen ap ja kyllä asioista ja isoista hankinnoista pitää yhdessä päättää!pyydäppäs miestäs sitte hoitamaan lastenruokkimiset ym.niin katotaan kuinka kauan se sillä 100ekellä kaupassa käy!
kallista autoa saa maksaa??Joo,monta vuotta. On se sitten kiva,kun on hieno auto,mut ihmiset on niin laihoja,ettei edes jaksa kävellä sinne hienoon autoonsa........... Järki käteen ja sillee.....
unohtaa shampoot,pesuaineet,wc-paperin,yms.käyttötavaran ja tuskin sillä 100eurolla enään BENSAA siihen autoon saa joten kauniin lelun mies pihallenne seisomaan osti!
Juu, kyllähän tuo aika mahdoton yhtälö on jos 100 e/kk jää ruokaan. Voiko tosiaan hyväpalkkainen mies arvioida menonsa noin väärin vai onko kyse vaan siitä että teillä omat rahat. Miehellesi jääkin vielä käyttörahaa ja on laittanut sinut maksumieheksi.
Ja sinulle nro 12. Itse taidat olla idioottien idiootti kun täällä muita heti mollaat!!!!
että 500¿:n budjetista käyttäisi 400 auton lyhennykseen. Älkää jaksako!
yhteisen säästötilin oli tyhjännyt salaa ja pannut remonttirahat uuteen autoon. Kaveri itki ja kirosi. Edellisellä kerralla oli tehnyt saman tempun ja ostanut kysymättä purjeveneen. Perheellä siis vanha talo jossa ei kunnon pesutiloja ja katto vuoti....
Noita miehiä on ihan oikeasti!
Ap laske sille budjetti ja sano että on hänen oma ongelmansa mistä repii ne 400, sinua ei voisi vähempää kiinnostaa.
en muutenkaan ymmärrä, että PERHEEN auto, on vain miehen nimissä, kyuten kai useilla on?
meillä ei ole. vast sitten kun molemmilla on auto. ja tod. ei ole mun auto se roppana ja vanha. siis SITTEN KUN se ihan oma auto on.
Lupasi koittaa perua kaupat.. Käsiraha on lisäksi 4000e, jonka aikoi ottaa meidän keittiöpaketista!!!! jumalauta, kiva homma! Rakennetaan samalla taloa.
Oishan se joo ihana ajella 04- autolla, mutta ei helvetti oo miehellä järkeä päässä vaan kusessa taas ollaan.... Luulis kohta 30v ikään mennessä järjen pelaavan:( Mutta ei...
Helvetti jos ei saa peruttua kauppoja, niin..... aaaaargh!!!!!!!!!!
Me ollaan 4v kituuteltu ja nyt ku raha-asiat saatiin hyvin mallilleen ja uskallettiin talolaina ottaa, niin eiku vaan pidä sit tällästä tulla!! yhteiset rahat on meillä, enkä olis autoa yhtään vastaan jos jäis käteenkin vielä rahaa laskujen yms jälkeen..
ITKU;;;((((
ap
ollaan ajeltu tavallisella autolla neljän lapsen kaa, niin että kaksi istuu samassa vyössä. no, sanoin sata kertaa miehelle että auto pitää olla sellanen jossa on jokaiselle oma paikka. Ei kuulemma näe mitään tarvetta sellaiseen, ja ei ole varaa ostaa sellasta autoa mihin kaikki mahtuis eikä aikaa mennä autokaupoille. No, nyt mä sitten menin ja varasin meille auton. Tänään pitäs saada ukko töiden jälkeen mukaan sitä kattomaan, muttei se tiiä vielä mitään siitä. Perjantaina kävin itte koeajamassa. Voipi olla että saan aika läksytykset ja huudot jne. Mut ei voi mitään.
Sano mulle ettei osta, jos minä en anna lupaa, mutta eipä ollu paskankaan väliä! Olisihan se auto ihana, MUTTA EI OO VARA PITÄÄ SITÄ!
Tosi kiva taas kituutella ja elää 3lapsisessa perheessä 100eurolla/kk!!!
Jumalauta että pistää vihaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ap, itkuksihan tämä meni;(