Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kauan täällä annetaan näiden itsensä kanssa keskustelevien demarivihaajien terrorisoida koko palstaa?
Kommentit (4)
meille sopivissa puheenaiheissa, joita ovat mm. seuraavat:
-tosi-tv
-vaipat
-perhepeti
-ovulaatio
-erja häkkisen sektio
On niin masentavaa, kun politikoidaan täälläkin. Eikö siitä politiikasta pääse missään eroon? Ku ei mua se kiinnosta ainaskaan eikä se vaikuta mun elämään millään tavalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eri asia on luukuttaa asiatonta rienausta kymmenen viestiä tunnissa - eiköhän tämä ole selvää, jos näitä aloituksia lukee.
Eiko omasta ehdokkaasta loydy riittavasti sanottavaa kun taytyy tuolle tasolle vajota? Tassa nakyy oikeiston todellinen luonto. Vastaavaa kampanjaa ei ole Niinistoa vastaan, siita voimme paatella jotain eri puolten sivistystasosta.
Alue: Aihe vapaa
Koko palstasta on tullu vastenmielinen.