Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkaatteko miehenne matkatavarat?

Vierailija
22.01.2006 |

Nyt Vituttaa suoraan sanoen. Ukko lähössä ens yönä risteilylle ja nyt jo kännissä.Makaa tuolla sohvalla...Ja sit pitäs minun laittaa sille tavarat mukaan! Ei saakeli. En laita, päätin. Mut sit kuitenkin kaivaa sisällä et pitäis laittaa, miten se pärjää jos ei ota mitään mukaaan. ..Kyllä ottaa päähän. Miks helvetissä nuo miehet on tommosia persereikiä???!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kyllä muutenkin fiksu ja osaava mies

Vierailija
2/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä taida tuntea ketään, joka siellä ilman perhettää ravaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies pakkaa ihan itse, ei ole tullut mieleenikään pakata hänen puolestaan ja tuskin edes antaisi minun pakata.

Silittääkin vaatteensa itse, minä en saa edes pestä hänen kauluspaitojaan.

Vierailija
4/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin autan pakkaamisessa--- siis kysyn onko sitä ja tätä ja saatan jonkun pyyhkeen antaa mutta vaatteet pakkaa kyllä itse.

Vierailija
5/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olipa kyse kesäpurjehduksista, etelän matkoista taikka laskettelumatkoista, niin mies pakkaa omat tavaransa ja tekniikan ja minä pakkaan omat tavarani sekä lasten tavarat ja vielä niin, että minä kerään ne tavarat ja jos pakataan matkalaukkuun, niin mies hoitaa ne keräämäni matkalaukkuun. Väitän osaavani matkalaukkujen pakkaamisen paremmin kuin mieheni, mutta hän haluaa sen tehdä.

Vierailija
6/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan pakata miehen kamoja, mutta joskus rustannut kyllä miehelle listaa joistakin tärkeimmistä tavaroista, joita ei saa unohtaa, jos olen vaikka matkustanut itse etukäteen ja miehen tarkoitus tulla perässä ja tuoda jotain yhteisiäkin tavaroita mukanaan.

Vierailija
7/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen saa itse pakata omat henkilökohtaiset tavaransa. Se riittää, että pakkaan omat tavarani ja myös lapsen tavarat, jos yhdessä lähdemme matkaan. Purkaminen on jäänyt joskus minulle, jos laukku ei pyynnöistä huolimatta tyhjene kolmessa-neljässä päivässä matkan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme