Mita pidatte ideasta, etta pari menee salaa naimisiin ja kertoo siita haiden jalkeen haakuvalla varustetulla kortilla kaikille haluamilleen ihmisille?
Kommentit (8)
Ihan ok systeemi, mutta minun mielestä noin tehtyyn häihin ei tarvitse ostaa häälahjaakaan...
Itse menin vastaavalla tavalla naimisiin, enkä odottanut häälahjoja joiltakin tosin sain.
-2-
Me teimme muuten noin, mutta jätimme kertomisen väliin. Saimme sukulaisilta rahaa, koska suvussamme on tapana sitä kerätä myös salaa vihityille.
Me ei todellakaan odotettu keltään mitään, mutta muutama lahja saatiin ihan lähimmiltä. Toisaalta nuo lahjat ois saattanu tulla nimiäisten yhteydessä ilman naimisiin menoakin.
*3*
Kuva sen takia, että on kohteliasta ilmoittaa läheisille ja tärkeille ihmisille asiasta siten. Ei haluta mitään hurlumhei -häitä kun ei olla sellasia huomiota rakastavia ihmisiä kumpikaan ja toisella on " ei niin ehjä ydinperhe" , joten säästytään sellaisilta kiusallisilta tilanteiltakin ehkä. Niin ja rahaa säästyy...
ei me vauvan takia sitä tehtäisi. Siinä vaiheessa meidän " vauva" olisi jo noin nelivuotias. Eikä mentäisi edes maistraatissa vaan kirkossa, tosin ehkä ulkomailla.
varsinkin kun menette ulkomaille. Lähetätte sieltä sitten kortin/kuvan jossa kerrotte että sanoitte toisillenne tahdon silloin ja silloin.
..toisaalta mentiin itse salaa naimisiin, joten ehkä en vain ymmärrä tämän kauheutta..:)